Ja det var da en træls "misforståelse" der har været mellem mig og din sælger.
Din stakkels sælger som har troet om jeg mente: "kan det køre en webshop? stabilt eller ustabilt er fuldstændig underordnet. Tilfredsstillende eller utilfredsstillende er lige meget. Jeg vil bare vide om det kan køre" og svarede udfra dette....
Jeg må også indrømme at jeg troede at flg.: "Lige til at forstå" og efterfølgende "Hvis du ikke har brug for den helt store løsning……" betyder en webshop kan køre så længe vi ikke har en kæmpe webshop. Men det kan godt være jeg skal have mine skolepenge tilbage, for det betyder da naturligvis "hvis du ikke har brug for den helt store løsning og er ligeglad med om tingene kører tilfredsstillende, så er det dette du skal have - vi kan bare ikke anbefale det"
Anyways vi kommer jo nok ikke videre i det her... Jeg har været så heldig at indlæggene her på amino har åbenbart skabt lidt medlidenhed hos wuuzuu og hosting4real.... Jeg er ihvertfald blevet kontakt af Thomas fra www.wuuzuu.com og Lucas fra www.hosting4real.dk , og de har været så venlige at tilbyde at hjælpe mig, idet jeg som det nok kunne læses mellem linierne ikke anede hvordan fanden jeg skulle flytte det hele over til anden udbyder.. De har tilbudt at flytte mail-adresserne, de gamle mails, filer på ftp, domæner osv til hosting4real uden beregning - så jeg siger tusind tak til thomas og lucas, og sender meebox en anmodning om at få pengene tilbage :-)
Jeg fandt faktisk selv lige chatten frem - som det fremgår klart og tydeligt, har du altså ikke spurgt på et eneste tidspunkt om webhotellet kunne bruges til webshop, hvorfor jeg er fuldstændig uforstående overfor at vi skal nedgøres for at have rådgivet dig forkert.

Set med dine øjne, må jeg da indrømme at det er en fin service Lucas/Thomas har tilbudt. Jeg må dog sætte spørgsmåltegn ved, at du pludselig gerne vil betale 49 kr. månedligt eller mere for et webhotel. Var det ikke netop prisen der var årsagen til at du ikke ville opgradere til en større løsning, selvom den måske passede dit behov bedre?
Når det så er sagt, så synes jeg måske ikke det er helt moralsk i orden, at en konkurrent agerer på den måde. Og når nu konkurrenten vælger at gøre sådan, er der så en årsag til at man vælger at gøre det privat, så at andre ikke kan se det? Er det fordi man er klar over at det måske ikke er helt ok, det man har gang i, men bare gerne vil tjene nemme penge?
Det er måske bare mig... :-)
EDIT: Lucas gjorde mig opmærksom på at der ikke havde været kontakt i mellem dig og ham, hvorfor at denne her debat bare bliver mere og mere mystisk. Lucas skal selvfølgelig ikke punkes for noget han ikke har gjort forkert, hvis det altså forholder sig sådan.
Hej Patrik
Ja det er mystisk, for det er netop selv samme chat-dialog jeg henviste til, og jeg er overbevist om at jeg har skrevet om webshop i den. Omvendt vil jeg ikke sidde og klandre dig for at redigere i en chatdialog - men jeg husker stadig at jeg har spurgt om webshop, da det har været højste prioritet på web-fronten (vi har f.eks. ikke fået visitkorthjemmesiderne endnu, så det skulle da være underligt at det er disse jeg spørger om og ikke en webshop.) Men jeg kommer i tvivl, og såfremt jeg husker forkert så vil jeg gerne beklage denne del. Det ændre dog ikke ved at jeg stadig synes at i på jeres hjemmeside giver produktet ud for at være noget andet end det åbenbart er - og jeg holder derfor 100% fast ved det resterende i mit indlæg.
Vedr Lucas fra Hosting4Real osv :
Det er korrekt at Lucas ikke har taget kontakt til mig. Jeg havde hyret wuuzuu til at programmere en webshop, og Thomas fra wuuzuu var også aktiv i denne tråd allerede.
Han kontakter mig så - uopfordret - og fortæller at han har talt med Lucas om min situation og at Lucas gerne vil sørge for at flytte alt inkl. mail servere for mig u.b.. Set i baklyset kan jeg godt se det kan have set ud som om begge har kontaktet mig, men dette er ikke hvad der er sket.
Jeg håber det "mystiske" nu er redt ud for dig.
Også til det med prisen:
Havde jeg fra starten fået at vide (eller havde det været signaleret ud på jeres hjemmeside åbent og ærligt) at løsningen ikke var god til webshop, så ville jeg også gerne have betalt mere for det - MEN jeg følte/føler mig taget i røven hos jer, og derfor ønskede jeg ikke at bruge flere penge hos jer.
Så jo - naturligvis var prisen en faktor da jeg valgte jer, men prisen kan være nok så god hvis man ikke får det man tror man betaler for.