Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hosting til webshop

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Michel Moore:

Ja det er mystisk, for det er netop selv samme chat-dialog jeg henviste til, og jeg er overbevist om at jeg har skrevet om webshop i den. Omvendt vil jeg ikke sidde og klandre dig for at redigere i en chatdialog - men jeg husker stadig at jeg har spurgt om webshop, da det har været højste prioritet på web-fronten (vi har f.eks. ikke fået visitkorthjemmesiderne endnu, så det skulle da være underligt at det er disse jeg spørger om og ikke en webshop.) Men jeg kommer i tvivl, og såfremt jeg husker forkert så vil jeg gerne beklage denne del. Det ændre dog ikke ved at jeg stadig synes at i på jeres hjemmeside giver produktet ud for at være noget andet end det åbenbart er - og jeg holder derfor 100% fast ved det resterende i mit indlæg.

Vedr Lucas fra Hosting4Real osv :

Det er korrekt at Lucas ikke har taget kontakt til mig. Jeg havde hyret wuuzuu til at programmere en webshop, og Thomas fra wuuzuu var også aktiv i denne tråd allerede.

Han kontakter mig så - uopfordret -  og fortæller at han har talt med Lucas om min situation og at Lucas gerne vil sørge for at flytte alt inkl. mail servere for mig u.b.. Set i baklyset kan jeg godt se det kan have set ud som om begge har kontaktet mig, men dette er ikke hvad der er sket.

Jeg håber det "mystiske" nu er redt ud for dig.

Også til det med prisen:

Havde jeg fra starten fået at vide (eller havde det været signaleret ud på jeres hjemmeside åbent og ærligt) at løsningen ikke var god til webshop, så ville jeg også gerne have betalt mere for det - MEN jeg følte/føler mig taget i røven hos jer, og derfor ønskede jeg ikke at bruge flere penge hos jer.

Så jo - naturligvis var prisen en faktor da jeg valgte jer, men prisen kan være nok så god hvis man ikke får det man tror man betaler for.

Jeg kan forsikre dig om at chat-loggen ikke er manipuleret på nogen måde. Jeg skal med glæde smide et link til den hele, hvis du ønsker det. Jeg kan fortælle at du på intet tidspunkt spørger ind til webshops.

Havde du spurgt ind til netop det, og vi havde sagt noget andet, så kunne jeg forstå din beslutning og så kan jeg forstå at man ville føle sig snydt og taget bagi, men det viser sig at det slet ikke er tilfældet.

Vores billige webhoteller er på ingen måde målrettet mod webshops, og jeg synes heller ikke at vi forsøger at signalere andet. Er du uenig må du meget gerne påpege hvor og hvordan vi signalerer, at man kan benytte produktet til webshops.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale meebox til det :-)

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)