Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hosting til webshop

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Michel Moore:

Patrick: Den vil jeg gerne have uddybet. Vil det sige at jeg, som har jeres webhotel 1 løsning, vil du anbefale at flytte, når jeg vil bruge det til at hoste webshop?

Du skal være velkommen til at prøve det af, men jeg tror ikke at oplevelsen bliver god - uanset om du er hos os eller en anden udbyder. De små, billige webhotel-løsninger er ikke lavet til at hoste webshops. Webshops er generelt tunge og kræver bare ganske enkelt noget mere ressourcekraft.

Thomas:

Faktuelt er det dog at 1-click-installer af såvel Magento, WP, Presta og alt andet ikke er tilgængeligt hos Meebox for tiden. Så med mindre man vil sidde og rode med databaser og lave installation af software fra bunden, så er det ikke optimalt.

Det er fuldstændig faktuelt korrekt. Men det er midlertidigt og den er tilbage formentlig i aften eller i morgen. :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:43

Patrick - Meebox:
Det er fuldstændig faktuelt korrekt. Men det er midlertidigt og den er tilbage formentlig i aften eller i morgen. :-)

Nu er formentlig ikke et begreb jeg normalt bruger overfor mine kunder :D Men sådan er der så meget. Så et konkret svar på hvornår det virker igen ville da være at foretrække.

En installation fra bunden ikke er funktionel og jeres guide med de rettelser, der skal foretages ved en sådan installation fungerer ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Michel Moore:

Patrick: Den vil jeg gerne have uddybet. Vil det sige at jeg, som har jeres webhotel 1 løsning, vil du anbefale at flytte, når jeg vil bruge det til at hoste webshop?

Du skal være velkommen til at prøve det af, men jeg tror ikke at oplevelsen bliver god - uanset om du er hos os eller en anden udbyder. De små, billige webhotel-løsninger er ikke lavet til at hoste webshops. Webshops er generelt tunge og kræver bare ganske enkelt noget mere ressourcekraft.

Ja det er nok en information der kunne have været rar at have inden jeg oprettede mig hos jer..... Nu er jeg ikke en nørd til det her med webhosting osv, så jeg må indrømme at jeg naivt troede at jeg blot havde fundet et godt tilbud da jeg oprettede mig hos jer - jeg vidste ikke løsningen kun var beregnet til hvis man ønsker at hoste en hjemmeside med familiebilleder, men at den ikke dur hvis man vil bruge den til noget seriøst. Det ville også have været rart at få den information da jeg i sin tid chattede med jeres support og spurgte om løsningen var ok til en webshop...

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 17:51

Thomas:

Patrick - Meebox:

Nu er formentlig ikke et begreb jeg normalt bruger overfor mine kunder :D Men sådan er der så meget. Så et konkret svar på hvornår det virker igen ville da være at foretrække.

En installation fra bunden ikke er funktionel og jeres guide med de rettelser, der skal foretages ved en sådan installation fungerer ikke.

Jeg har fået en lovning fra vores sysadmins; den er klar inden for en time! :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michel Moore:

Ja det er nok en information der kunne have været rar at have inden jeg oprettede mig hos jer..... Nu er jeg ikke en nørd til det her med webhosting osv, så jeg må indrømme at jeg naivt troede at jeg blot havde fundet et godt tilbud da jeg oprettede mig hos jer - jeg vidste ikke løsningen kun var beregnet til hvis man ønsker at hoste en hjemmeside med familiebilleder, men at den ikke dur hvis man vil bruge den til noget seriøst. Det ville også have været rart at få den information da jeg i sin tid chattede med jeres support og spurgte om løsningen var ok til en webshop...

Billige webhoteller egner sig bl.a. til mindre sites, blogs, små forums, visitkort-sider og lign.

Jeg har svært ved at forestille mig, at vi har anbefalet dig at lægge en webshop på vores billige webhoteller. Men du må gerne give mig fornavn på ham/hende du har chattet med og/eller fortælle hvornår du har chattet med vores medarbejder (dato / tidspunkt), så vil jeg gerne undersøge det nærmere. Du kan evt. sende det i en privat besked. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Patrick

En anbefaling har jeg nu ikke skrevet jeg har fået - jeg spurgte i sin tid om det var fint nok til at have vores mail-adresser og en lille webshop på og fik at vide at det kunne det uden problem. Det kan godt være det kommer som en overraskelse for dig men jeg skrev ikke vedkommendes navn og dato og tidspunkt ned, og jeg tog heller ikke screenshot - det overvejede jeg ikke, fordi som jeg skriver så er jeg ikke en nørd til det her med webhosting, så jeg formodede sådan set at det var en selvfølgelige at det kunne afvikles uden problem og spurgte egentlig bare for at få en bekræftelse på det.

Jeg har i dag - tilfældigvis - talt med andre, som tilbyder løsninger til 299 pr år hvor de fortæller at det sagtens kan afvikle en webshop. Så derfor må jeg antage at jeg ikke har forventet for meget.

af jeres hjemmeside fremgår det heller ikke at løsningen ikke kan bruges til webshop - og når i bruger ord som "Lige til at forstå" og skriver  "Hvis du ikke har brug for den helt store løsning……" så formoder man at det er OK så længe man holder sig under de 10GB trafik og "den helt store løsning".

Jeg må ihvertfald indrømme at jeg føler mig godt og grundigt taget i røven. Den kloge narre den mindre kloge må man sige.

Det er ellers en smart fremgangsmåde  : Sælge et produkt som værende et super produkt, efter vi nu har flyttet vores domæner over til jer, og alt kører hos jer med mail-adresser osv, så finder vi ud af at løsningen ikke kan klarer en simpel webshop - så enten skal vi oprette os et andet sted og lade vores mail-server blive hos jer, eller bruge en masse tid på at flytte selve mail-serveren og de gamle mails. Smart måde at holde på kunderne på.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 18:18

Michel Moore:

Hej Patrick

En anbefaling har jeg nu ikke skrevet jeg har fået - jeg spurgte om det kunne afvikles på, og fik at vide at det kunne det uden problem. Det kan godt være det kommer som en overraskelse for dig men jeg skrev ikke vedkommendes navn og dato og tidspunkt ned, og jeg tog heller ikke screenshot - det overvejede jeg ikke, fordi som jeg skriver så er jeg ikke en nørd til det her med webhosting, så jeg formodede sådan set at det var en selvfølgelige at det kunne afvikles uden problem og spurgte egentlig bare for at få en bekræftelse på det.

Det kan også fint afvikles, jeg vil bare ikke anbefale at man gør det. Jeg beder heller ikke om at du har skærmprint eller at du har noteret tidspunktet. Men det kunne være at du tilfældigvis kunne huske hvem du skrev med eller hvilken dag og ca. tidspunkt det var, så jeg havde noget at arbejde ud fra. :-)

Michel Moore:

Jeg har i dag - tilfældigvis - talt med andre, som tilbyder løsninger til 299 pr år hvor de fortæller at det sagtens kan afvikle en webshop. Så derfor må jeg antage at jeg ikke har forventet for meget.

Jeg må ihvertfald indrømme at jeg føler mig godt og grundigt taget i røven. Den kloge narre den mindre kloge må man sige.

Det er ellers en smart fremgangsmåde  : Sælge et produkt som værende et super produkt, efter vi nu har flyttet vores domæner over til jer, og alt kører hos jer med mail-adresser osv, så finder vi ud af at løsningen ikke kan klarer en simpel webshop - så enten skal vi oprette os et andet sted og lade vores mail-server blive hos jer, eller bruge en masse tid på at flytte selve mail-serveren og de gamle mails. Smart måde at holde på kunderne på.

Okay - det kan sikkert også sagtens lade sig gøre, men man skal bare ikke forvente at man får alt for ingenting. Vi har ikke forsøgt at snyde dig - sådan er vi slet ikke, Meebox er netop bygget op omkring åbenhed og ærlighed. Hvis du føler dig så snydt, så synes jeg at du skal skrive en support-ticket og bede om dine penge tilbage.

Som sagt, så kan en webshop fint afvikles fra dit produkt, jeg vil bare ikke anbefale det og jeg kan ikke garantere at resultatet bliver tilfredsstillende. Men det synes jeg da ikke skal holde dig tilbage fra at prøve - det kunne være du kunne undgå frustrationer og bøvl med at flytte væk igen! :-)

God aften!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det var da en træls "misforståelse" der har været mellem mig og din sælger.

Din stakkels sælger som har troet om jeg mente: "kan det køre en webshop? stabilt eller ustabilt er fuldstændig underordnet. Tilfredsstillende eller utilfredsstillende er lige meget. Jeg vil bare vide om det kan køre" og svarede udfra dette.... 

Jeg må også indrømme at jeg troede at flg.:  "Lige til at forstå" og efterfølgende  "Hvis du ikke har brug for den helt store løsning……" betyder en webshop kan køre så længe vi ikke har en kæmpe webshop. Men det kan godt være jeg skal have mine skolepenge tilbage, for det betyder da naturligvis "hvis du ikke har brug for den helt store løsning og er ligeglad med om tingene kører tilfredsstillende, så er det dette du skal have - vi kan bare ikke anbefale det"

Anyways vi kommer jo nok ikke videre i det her... Jeg har været så heldig at indlæggene her på amino har åbenbart skabt lidt medlidenhed hos wuuzuu og hosting4real....  Jeg er ihvertfald blevet kontakt af Thomas fra www.wuuzuu.com og Lucas fra www.hosting4real.dk , og de har været så venlige at tilbyde at hjælpe mig, idet jeg som det nok kunne læses mellem linierne ikke anede hvordan fanden jeg skulle flytte det hele over til anden udbyder.. De har tilbudt at flytte mail-adresserne, de gamle mails, filer på ftp, domæner osv til hosting4real uden beregning - så jeg siger tusind tak til thomas og lucas, og sender meebox en anmodning om at få pengene tilbage :-)

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 15
Fra  NM GROUP APS Skrevet kl. 18:59
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:05
Hej :) Følte lige at jeg ville byde ind med lidt konkret vedrørende dit problem, da jeg kun kender det alt for godt. Jeg vil efterhånden mene at jeg har prøvet lidt af hvert, enten var det for dyrt i forhold til den service man fik for pengene, og i andre tilfælde havde man ikke nok rettigheder på serveren og man fik følelsen af at være låst... Problemet som jeg så det, var først og fremmest at de fleste hosting udbydere kort og godt er nogle amatører! for at sige det pænt!. De vil så gerne være vigtige og udnytter i stor still folks uvidenhed på markedet.. Fakta er, at et webhotel på feks. 30 GB ikke bør koste mere end 6-7 kr om måneden, da det ikke koster mere at drive serveren. Løsningen på mit problem var så at leje nogle servere i et datacenter og så udbyde min egen hosting :) Til mine hjemmesider. Dit tilbud er derfor at du kan leje en webhotel på feks. 30GB - med fri bredbånd - Cpanel X - du kan selv sætte Presta shop op med 1 klik install eller jeg kan gøre det for dig. ( Du få selvfølgelig en mail med alle specifikationer, hvis tilbudet skulle have interesse ) Pris: 106,25 inkl. moms om året. Men det skal du selvfølgelig ikke betale endnu. For synes du skulle have lov til at lege med det gratis resten af året uden nogen forpligtigelser. Svar endeligt tilbage :) hvis det skulle have nogen interesse. Med Venlig Hilsen Andrej Fischer
Side 3 ud af 5 (42 indlæg)