Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hosting til webshop

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan virkelig anbefale ezhost.dk . Du kan få hosting til ethvert behov. Du kan oprette en gratis hosting-løsning derinde hvor du får 5gb traffik og måneden, hvilket er meget mere end andre gratis hosting muligheder, jeg har kunnet finde. De svarer hurtigt hvis du har nogle spørgsmål, og så fungerer det bare! :)

Mvh
Lasse Mikkelsen 

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

http://www.webhosting.dk

aldrig bøvl der og har de hurtigste servere så din prestashop kører bedst. Unoeuro er også fint, knap så hurtigt og langt fra mht. pladsallokering men stabilt.

Hej Søren

Jeg bemærkede din anbefaling af webhosting.dk i en anden tråd - og under den stod der:

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

STRS:
og under den stod der:

forklaringen på det finder du hos diverse meeboxvenner som giver mig 1 stjerne for ethvert indlæg jeg laver, så der har du forklaringen.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

STRS:
og under den stod der

hetz imod min person har ligeledes intet med kvaliteten af det jeg anbefaler så er vel I princippet urelevant.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

STRS:
og under den stod der:

forklaringen på det finder du hos diverse meeboxvenner som giver mig 1 stjerne for ethvert indlæg jeg laver, så der har du forklaringen.

Så du giver simpelthen Meebox skylden for at DU får én stjerne af brugere på Amino - allerede der burde du jo få en stjerne. Men okay.....

Jeg kan stadigvæk ikke tage dine altid prompte "anbefalinger" (reklame) af webhosting.dk og angreb på andre udbydere seriøst, når du ikke en gang vil erkende kulør. :-)

./offtopic

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

STRS:
og under den stod der:

forklaringen på det finder du hos diverse meeboxvenner som giver mig 1 stjerne for ethvert indlæg jeg laver, så der har du forklaringen.

Det giver absolut ingen mening. Og sjovt du nævner Meebox, det er netop dem, som jeg søger væk fra. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

STRS:

Hej Søren

Jeg bemærkede din anbefaling af webhosting.dk i en anden tråd - og under den stod der:

Forklaring findes i at Søren på værstevis har svinet Meebox til. På så spinkelt og flere gange usandt grundlag, at de fleste nok afskriver ham som en trold. Samtidigt virker det som om han på en eller anden måde, har en særlig interesse i at fremhæve webhosting.dk, men han har så vidt jeg ved aldrig fortalt hvilken, i hvert fald ikke i en troværdig version.

Personligt tror jeg faktisk at netop Sørens person og opførelse, ville afholde mig fra overhovedet at overveje at købe noget af Webhosting.dk.

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

STRS:

Hej Søren

Jeg bemærkede din anbefaling af webhosting.dk i en anden tråd - og under den stod der:

Forklaring findes i at Søren på værstevis har svinet Meebox til. På så spinkelt og flere gange usandt grundlag, at de fleste nok afskriver ham som en trold. Samtidigt virker det som om han på en eller anden måde, har en særlig interesse i at fremhæve webhosting.dk, men han har så vidt jeg ved aldrig fortalt hvilken, i hvert fald ikke i en troværdig version.

Personligt tror jeg faktisk at netop Sørens person og opførelse, ville afholde mig fra overhovedet at overveje at købe noget af Webhosting.dk.

Fuldstændig korrekt, skarpt og præcist - tak!

STRS:

Det giver absolut ingen mening. Og sjovt du nævner Meebox, det er netop dem, som jeg søger væk fra. 

Har du en af vores ProHotel-webhoteller eller cloud-løsning til din webshop? Ellers så kan jeg godt forstå at du vil væk. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick: Den vil jeg gerne have uddybet. Vil det sige at jeg, som har jeres webhotel 1 løsning, vil du anbefale at flytte, når jeg vil bruge det til at hoste webshop?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Faktuelt er det dog at 1-click-installer af såvel Magento, WP, Presta og alt andet ikke er tilgængeligt hos Meebox for tiden. Så med mindre man vil sidde og rode med databaser og lave installation af software fra bunden, så er det ikke optimalt.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)