Hej Mitat, Tak for opbakningen :) Mathias |
Hej syntes det lyder spændende. Hartænkt over hvorfor det offentlige ikke har lavet sådan en side for længe siden når man har væksthuset og så videre.
HAr selv prøvet at sætte mig ind i det men det er altid revisor eller andre der skriver det og de bruger fagsprog. Skat og regnskabsføring er en af grundene til at jeg ikk er startet. Ville bare nødig ende som skattesnyder ;)
Det lyder super alt det her. Men det står og falder med prissætningen. Har du kigget på gratis modeller altså affilaite marketing. Eller at forskellige financielle rådgiver kunne købe reklameplads. For jeg ved jeg har ikke lyst til at bruge mange penge på noget som jeg selv ville kunne finde ud af gratis. Men hvis det er nemt og forståligt og kunne spare mig tid ville jeg gerne betale for det.
Men forventningen og produktet skal være så meget bedre hvis man skal betale for det. Tilgengæld ville en fro model være gpd for affiliate marketing da din trafik er meget speciefik altså det er folk der skal starte firma det er folk der skal leje lokaer så din reklame plads ville være en del penge værd. Men kun hvis den har stpr nok medlemstal.
jeg håber ikke du tager det som jantelov eller som kritik til at få dig ned det er det bestemt ikke. Jeg har meget respekt for folk som dig som fører det ud i livet og jeg ville ønske jeg selv var der snart.
Håber du ville kunne bruge det her.