Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterskolen.com - Onlinekurser for iværksættere.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu synes jeg det er ved at være tid til, at jeg løfter lidt af sløret for et projekt som vi har siddet og arbejdet med i min virksomhed det sidste stykke tid. Så lad mig stolt præsentere: Iværksætterskolen.com.

Konceptet går i al sin enkelthed ud på at tilbyde e-learning indenfor fagområder som enhver iværksætter har behov for at have kendskab til, men som de færreste nogensinde har fået decideret undervisning i. Det gælder fx salg, marketing, økonomi, jura, finansiering m.m.

Som iværksætter har man som regel en arbejdsuge på væsentligt mere end de 37 timer, og derfor kan det være svært at afsætte tid til at følge et traditionelt kursusforløb. Desuden løber sådanne kurser også ofte op i mange tusind kroner.

Missionen med Iværksætterskolen.com, er at tilbyde 100% onlinebaserede kurser, som kan tages hvor, hvornår og i det tempo der passer den enkelte - Og til priser der er til at betale.

Kurserne vil blive udarbejdet af en række af Danmarks skarpeste og mest inspirerende eksperter indenfor deres felt, og har til formål at give kursisterne et betragteligt kompetenceløft, til gavn for deres forretning.

Vi knokler i øjeblikket på at få sitet klar til launch, men indtil da, er der mulighed for at tilmelde sig som betatester, og dermed blive lukket ind til et smugkig før alle andre.

Har du feedback til projektet, eller forslag til personer du gerne ville købe et kursus med, så skyd endelig løs! :)

Iværksætterhilsner,

Mathias

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 14:23

Thumbs up!

Elsker folk der beskæftiger sig med projekter som hjælper iværksættere.

Der er så mange ting som virker så uoverskuelige indtil man har lært dem og ved hvor nemt det er. Glæder mig til at se hvad i tilbyder, og har allerede tilmeldt mig.

God vind!

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 20:11

Tak for din positive feedback Christian.

Der er nemlig alt for mange iværksættere som knækker halsen, netop fordi de ikke har styr på alle de sekundære ting som man som selvstændig også skal bruge tid på. Og som du selv skriver; Ofte ting som i virkeligheden kun er svære og uoverskuelige indtil man har lært hvor nemt det egentlig er.

Forhåbentlig kan vi med Iværksætterskolen.com være med til at give nogle af de mange iværksættere rundt omkring i landet, lige præcis dét kompetencemæssige rygstød der skal til, for at de får succes med deres projekt!

/Mathias

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:22

Fed idé - har tilmeldt mig til beta

Det er helt klart en hjemmeside, som jeg kan finde på at bruge lang tid på.

Vil du ud med, hvor det ca. kommer til at ligge prismæssigt?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 21:58

Hej Anders,

Rigtig godt at høre at du kan lide idéen :)

Jeg kan desværre ikke afsløre så meget omkring prissætningen endnu, andet end at det bliver på et niveau hvor alle kan være med.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:16

Okay:-) Så glæder jeg mig bare til at siden kommer op.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 10:02

Hvornår får vi mulighed for at komme ind og teste din side?

Synes ikke jeg har fået en mail ;)

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 11:13

Hej Christian,

Det er jo et stort projekt vi har sat i søen. Dels er der arbejdet med udviklingen af selve platformen, men derudover bruger vi også rigtig meget tid på at få lavet aftaler med undervisere, og assistere med udarbejdelsen af kursusforløb samt optagelse af videolektioner.

Så lige nu kan jeg ikke sige så meget andet end at du nok skal få besked så snart vi åbner op for beta-testen :)

Mvh.

Mathias

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:16

Hej Mathias
Har skrevet en besked til dig ;-)

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 23:46

Hej Mathias

Held og lykke med projektet som lyder til at være spændende. mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)