Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige udviklet et WP plugin - hvordan sælger jeg det, og hvad gør jeg med skat?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Også dit plugin :) og fedt at se nogle unge udvikler.

Håber du får succes

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:39

Firmaconnect.net:

Nej betyder at du selv skal søger for at oplyse hvad du tjener og betale både skat om moms.
overstiger du 50.000 skal du oprette cvr.
Derudover ved jeg at man kan køre sit frikort ind over.

Men kontakt da told og skat tlf 71221818, de har en hel service-afdeling til dette og kan råde dig meget bedre og rigtigt og forkert.

OK - god idé ;) Og tak for svaret!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:08

Hvis du omsætter for under 50.000 i løbet af en periode på 12 måneder, så behøver du IKKE registrere dig og få et CVR.Nr.

Du skal derfor heller IKKE betale moms af din omsætning, men du SKAL opgive dit overskud til SKAT.

Vær opmærksom på, at når du kan se, at din omsætning vil ramme eller overstige grænsen på 50.000, så bør du blive registreret.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 12:12

Tim J. Nielsen:

Hvis du omsætter for under 50.000 i løbet af en periode på 12 måneder, så behøver du IKKE registrere dig og få et CVR.Nr.

Du skal derfor heller IKKE betale moms af din omsætning, men du SKAL opgive dit overskud til SKAT.

Vær opmærksom på, at når du kan se, at din omsætning vil ramme eller overstige grænsen på 50.000, så bør du blive registreret.

Okay - MANGE tak!

Ved du, hvordan jeg opgiver mit overskud til skat?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:23

Anders Saabye:

Yes: Det gør du på skat.dk - her logger du ind med NEM-ID og der finder du vejledninger til hvordan du gør. Du kan læse om det HER . Du kan også læse mere om momsregistrering og hvor grænsen ligger HER.

Du kan i princippet - uden at komme i karambolage med SKAT - gå i gang med det samme. Det er blot vigtigt, at du fører regnskab, og gemmer alle kvitteringer og bilag som dokumenterer dine udgifter og indtægter.

Og resten kan du så finde ud af hen af vejen, i samarbejde med SKAT (og de links jeg har givet ovenfor).

Held og lykke med det! Smile

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 12:55

Tim J. Nielsen:

Anders Saabye:

Yes: Det gør du på skat.dk - her logger du ind med NEM-ID og der finder du vejledninger til hvordan du gør. Du kan læse om det HER . Du kan også læse mere om momsregistrering og hvor grænsen ligger HER.

Du kan i princippet - uden at komme i karambolage med SKAT - gå i gang med det samme. Det er blot vigtigt, at du fører regnskab, og gemmer alle kvitteringer og bilag som dokumenterer dine udgifter og indtægter.

Og resten kan du så finde ud af hen af vejen, i samarbejde med SKAT (og de links jeg har givet ovenfor).

Ok - tusinde tak! Det er virkelig en hjælp, der kan bruges :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:29

Tim J. Nielsen:

Anders Saabye:

Der var vidst en som kendte reglerne Yes

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 15:08
Firmaconnect.net:
Der var vidst en som kendte reglerne Yes

Jeps... Det er dejligt, at man kan søge hjælp her på amino, og få så mange gode svar ;)
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)