Nej betyder at du selv skal søger for at oplyse hvad du tjener og betale både skat om moms. overstiger du 50.000 skal du oprette cvr. Derudover ved jeg at man kan køre sit frikort ind over.
Men kontakt da told og skat tlf 71221818, de har en hel service-afdeling til dette og kan råde dig meget bedre og rigtigt og forkert.
Du kan i princippet - uden at komme i karambolage med SKAT - gå i gang med det samme. Det er blot vigtigt, at du fører regnskab, og gemmer alle kvitteringer og bilag som dokumenterer dine udgifter og indtægter.
Og resten kan du så finde ud af hen af vejen, i samarbejde med SKAT (og de links jeg har givet ovenfor).
Du kan i princippet - uden at komme i karambolage med SKAT - gå i gang med det samme. Det er blot vigtigt, at du fører regnskab, og gemmer alle kvitteringer og bilag som dokumenterer dine udgifter og indtægter.
Og resten kan du så finde ud af hen af vejen, i samarbejde med SKAT (og de links jeg har givet ovenfor).
Held og lykke med det!
Ok - tusinde tak! Det er virkelig en hjælp, der kan bruges :-)