Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu igen #1 i Google på ordet lotto

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber IKKE at du har ret :P Dog har historikken vist at du nok har ret... Det sidste års tid har jeg fast ligget som #2-3 eller #3-4 alt afhængigt om de mente at de skulle vise 1 eller to resultater for Danske Spil

Serverfruit - Kasper:

Det er fandme vildt. Tillykke med det! Jeg tror det holder i 12 timer endnu.

/Kasper

Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke, rigtigt stærkt gået

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det holder indtil Danskespil tager sig sammen. Selvfølgelig bør Danskespil ligge nr. 1 på den søgning, da det er mest relevant. Og uden at have kigget på jeres linkprofiler, så kunne jeg forstille mig Danskespil havde en noget stærkere profil :-)

Men, det betyder heldigvis en del med en ordentligt optimeret side, med godt indhold, end en tynd side uden det store indhold. Plus du udnytter de sociale medier meget bedre, og har f.eks. den fordel at Danskespil nok aldrig vil implementere Google Plus. Men at de ikke har implementeret Facebook bedre, det begriber jeg ikke. 

Hvis du kører videre og laver godt indhold, gode sociale signaler og fokuserer på en stærk linkprofil, så tror jeg du kan holde placeringen, indtil Danskespil vågner op fra år 2010, eller Google laver en lille manuel ændring :-) Men selvfølgelig kan Google også lave en bøvs eller 2 hvor du midlertidigt ryger fra tronen. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Jeg tror det holder indtil Danskespil tager sig sammen. Selvfølgelig bør Danskespil ligge nr. 1 på den søgning, da det er mest relevant. Og uden at have kigget på jeres linkprofiler, så kunne jeg forstille mig Danskespil havde en noget stærkere profil :-)

Men, det betyder heldigvis en del med en ordentligt optimeret side, med godt indhold, end en tynd side uden det store indhold. Plus du udnytter de sociale medier meget bedre, og har f.eks. den fordel at Danskespil nok aldrig vil implementere Google Plus. Men at de ikke har implementeret Facebook bedre, det begriber jeg ikke. 

Hvis du kører videre og laver godt indhold, gode sociale signaler og fokuserer på en stærk linkprofil, så tror jeg du kan holde placeringen, indtil Danskespil vågner op fra år 2010, eller Google laver en lille manuel ændring :-) Men selvfølgelig kan Google også lave en bøvs eller 2 hvor du midlertidigt ryger fra tronen. 

Den der manuelle ændring er faktisk den der bekymrer mig mest, for jeg ved Danske Spil smider en hel del penge i Adwords penge ved dem - og jeg ved så ikke hvor stor "pondus" det giver dem ifht. at ringe og bede dem lave en manuel oprykning - det håber jeg så ikke er muligt. For det burde det jo ikke være - netop da Lotto24.dk vandt en varemærke retssag mod Danske Spil i højesteret i 2010, og beviste at ordet lotto rent faktisk ikke er et trademark, men et almindeligt brugsord.

Højesteret udtaler indledningsvis, at et ord, der har været en generel betegnelse for en vare eller tjenesteydelse, kun i helt særlige tilfælde ved indarbejdelse kan gå over til at være et bestemt virksomheds kendetegn på virksomhedens vare eller tjenesteydelse. Der må derfor stilles strenge krav til beviset for, at det pågældende ord i denne sag, ”lotto”, har ændret betydning som sådan. Kilde:  http://www.lett.dk/Default.aspx?ID=1334&PID=5182&Action=1&NewsId=913 - Dommens fulde længde

Dermed også sagt, jeg håber ikke at Google bare kan opprioritere en side - men selvfølgelig - Google er gud :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt li du siger du er en blondine med seo når du sælger det ;)

Tillykke forresten, det kan være det er pingvinens skyld?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Kan godt li du siger du er en blondine med seo når du sælger det ;)

Tillykke forresten, det kan være det er pingvinens skyld?

Jeg sælger mange ting - men ingen af de ting er jeg ekspert i heller ikke PHP programmering selvom jeg har 12-13 års erfaring i det... - og de der påstår de er eksperter i SEO, jah de lærer ikke noget nyt hver dag som os andre :) 

Kan man overhovedet være SEO ekspert anyway?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er intet mindre end imponeret, at du formår at ligge højere end Danske Spil selv på søgeresultaterne på et sådan søgeord. Stor respekt for det!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Det er intet mindre end imponeret, at du formår at ligge højere end Danske Spil selv på søgeresultaterne på et sådan søgeord. Stor respekt for det!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Det har heller ikke været uden "blod, sved og tårer" - eller bare... Det har taget tid, tweaking, oplæsning på SEO, lyttet til mange gode og mindre gode forslag.
Og ikke mindst optimering af servere, cache - og indse at ens server løsning skal koste noget tilsvarende det som siderne giver i indtægter. :)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah der findes et par seo eksperter og en af dem er matt cutts :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah der findes et par seo eksperter og en af dem er matt cutts :)

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)