Hejsa folkens 27. juli 2012 var jeg i hele to timer #1 i Google på ordet lotto - men det holdt kun to timer for min side LottoStat.dk Det er så efterfølgende sket et par gange uden jeg har råbt om det, for man skal være forsigtig når man først en gang har pralet, og det så to timer senere viser sig at jeg bare bliver hældt ned på #2-3 igen. Denne gang har det så holdt 24+ timer, så nu har jeg et spørgsmål... Hvor længe holder det denne gang tror i? Det er naturligvis afprøvet flere gange med impersonal.me på den søgning. Det er ikke personlig søgninger der spiller ind denne gang (Det har jeg desuden også slået fra) - og bruger incognito fra to adresser og gennem forskellige vpn. NB: Det her startede denne gang med at jeg dansede op på #1 syv dage før (altså sidste søndag), i 6-8 timers tid - og herefter altså syv dage efter blev jeg #1 igen - og måske den bliver der nu? -------------- Hvordan jeg holder øje: Jeg har lavet et lille script selv, hvor jeg kigger på referer fra diverse søgemaskiner og skriver rangen op - den er så selvfølgelig præget af personlige søgninger - men alligevel er her et overblik over selve de seneste få hits jeg har fået de sidste stykke tid på phrase "lotto" |
Hos mig har du både 1 og 2 pladsen.