Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu igen #1 i Google på ordet lotto

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa folkens

27. juli 2012 var jeg i hele to timer #1 i Google på ordet lotto - men det holdt kun to timer for min side LottoStat.dk

Det er så efterfølgende sket et par gange uden jeg har råbt om det, for man skal være forsigtig når man først en gang har pralet, og det så to timer senere viser sig at jeg bare bliver hældt ned på #2-3 igen.

Denne gang har det så holdt 24+ timer, så nu har jeg et spørgsmål...

Hvor længe holder det denne gang tror i?

Det er naturligvis afprøvet flere gange med impersonal.me på den søgning. Det er ikke personlig søgninger der spiller ind denne gang (Det har jeg desuden også slået fra) - og bruger incognito fra to adresser og gennem forskellige vpn.

NB: Det her startede denne gang med at jeg dansede op på #1 syv dage før (altså sidste søndag), i 6-8 timers tid - og herefter altså syv dage efter blev jeg #1 igen - og måske den bliver der nu?

--------------

Hvordan jeg holder øje: Jeg har lavet et lille script selv, hvor jeg kigger på referer fra diverse søgemaskiner og skriver rangen op - den er så selvfølgelig præget af personlige søgninger - men alligevel er her et overblik over selve de seneste få hits jeg har fået de sidste stykke tid på phrase "lotto"

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos mig har du både 1 og 2 pladsen. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er også nr. 1 & 2 hos mig.

Temmelig blæret.. :D

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Yep - i går havde jeg så alle de første tre Wink

Så hvor langt tid tror i jeg er #1 i det mindste?

NB: Jeg blev for ca. et halvt år siden rost af Danske Spil for at være #1-3 på næsten alle andre søgninger der relaterede til lotto (eksempelvis Eurojackpot og onsdagslotto samt lottotal), men de indikerede at jeg jo aldrig ville blive #1 på selve ordet lotto... De er jo "kilden" til det (sådan noget lignede det de sagde). Og den udfordring kan jeg da ikke bare lade ligge...

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

er det dig der har stået for al SEO delen ?

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er for sejt! Du har de første 2 her og et billede i det øverste resultat Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

74.000 søgninger og du har både #1 & #2. Det er super flot! Hvor mange besøgende giver det, hvis jeg må høre ;-)?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

er det dig der har stået for al SEO delen ?

Yes. Men jeg har da selvfølgelig læst og testet mange ting hist og pist... Har du spottet nogle fejl hører jeg det gerne (ser mig selv som blondine mht. SEO - selvom jeg godtnok har en del top placeringer på flere forskellige sider).

Eksempelvis my rock (Den her nye rock radio på min side Radio Online.dk) - Radio Online.dk er ca ½ år gammel side, den har en del placeringer som #2-10

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Kølln:

74.000 søgninger og du har både #1 & #2. Det er super flot! Hvor mange besøgende giver det, hvis jeg må høre ;-)?

Nu er det jo ret nyt som #1 - så...
Jeg antager og udregner at det vil give små 30.000 - MEN det er nogle svære besøgende at lege med, for de fistrer bare lige ind og checker tallene, og smutter væk igen indenfor 20-30 sekunder (og de smutter ikke nok væk igennem mine annoncører hehe).
Det holder pengene hjemme, men ikke meget mere end det - det er nok mere selve praleretten - og udfordringen der har trukket mig :P
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er fandme vildt. Tillykke med det! Jeg tror det holder i 12 timer endnu.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)