SEO er et langt sejt træk. Særligt i den branche du har valgt. Jeg vil påstå at der dukker konkurrenter op flere gange om ugen, så du får nok at se til på den konto.
Men ellers kan du stærkt overveje AdWords. Men du skal forvente en seriøs investering, før du begynder at se stabile resultater.
For at få flere besøg, skulle du måske sørge for at dine tekster er søgemaskineoptimerede ligesom linkbuilding og adwords måske kan hjælpe dig godt på vej.
Når først dine potentielle kunder lander på siden, så skal du måske gøre lidt mere ud af modtagelsen. Teksten på din forside giver ikke ret meget mening og trænger til at blive skrevet om - og personligt finder jeg det store spørgsmålstegn i højre side ret forvirrende.
De produkttekster, jeg har været inde på, har været alt for korte og på ingen måde informative - så der er nok at gøre, hvis der for alvor skal gang i biksen :)
Jeg har fået kørt SEO optimering med min shop, med links, meta keyword, meta beskrivelse
Hverken meta description eller meta keywords indgår direkte i Googles ranking af din hjemmeside. Din webshop er derfor ikke søgemaskineoptimeret blot fordi at du har udfyldt meta keywords, meta description samt har lavet lidt linkbuilding. Det er dog altid en god idé at udfylde sin meta beskrivelse, da man dermed selv har kontrol over det snippet som Google viser ude i søgeresultatlisterne.
Med andre ord, så har størstedelen af de ting som du siger at du har lavet, ingen direkte indflydelse på dine rankings i søgemaskinerne.
I stedet burde du ersatte noget af al den dublicate content, som er opstået efter du har "lånt" tekster fra dine konkurrenter (eller omvendt), med unikke tekster. Dermed undgår du både erstatningskrav fra dine konkurrenter, samt at søgemaskinerne ikke vægter dine undersider særligt højt, fordi de kan se at du ikke har noget unikt at tilbyde til folk.