Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg få min webshop ud til køberne, med hensyn til SEO

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har valgt og starte en webshop op med salg af covers. Det er et hård market, da der er mange om udbudet.

Jeg har fået kørt SEO optimering med min shop, med links, meta keyword, meta beskrivelse

Udover det hvordan får jeg folk til at se min shop, fordi min shop kommer ikke frem ved at skrive covers til iphone,

eller billig covers.

HÅber på at kunne fået svar 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:33

Hej,

1) et link?

2) SEO er aldrig noget som stopper, men altid noget som skal arbejdes på

3) Har du set dine tjekket op på dine placeringer? se hvor du fortsat skal arbejde på?

4) Reklamer -> Facebook, Adwords etc.

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 21:34

www.mgcovers.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:44

SEO er et langt sejt træk. Særligt i den branche du har valgt. Jeg vil påstå at der dukker konkurrenter op flere gange om ugen, så du får nok at se til på den konto.

Men ellers kan du stærkt overveje AdWords. Men du skal forvente en seriøs investering, før du begynder at se stabile resultater. 

Venligst

Brian Phillip

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 21:45
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 21:54

Jeg laver lige linket klikbart for dig, www.mgcovers.dk, også skulle du tage et kig på de forskellige SEO blogs eks min egen :-)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:58

Mark:
Jeg går ud fra du mener en seriøst investering i markedsføring?

Lige nøjagtigt den sætning jeg sendte afsted var møntet på AdWords. Du kan se resultater med det samme, men stabile resultater vil tage tid. 

Venligst

Brian Phillip

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:20

Som jeg ser det, er der flere ting, du kan gøre.

For at få flere besøg, skulle du måske sørge for at dine tekster er søgemaskineoptimerede ligesom linkbuilding og adwords måske kan hjælpe dig godt på vej.

Når først dine potentielle kunder lander på siden, så skal du måske gøre lidt mere ud af modtagelsen. Teksten på din forside giver ikke ret meget mening og trænger til at blive skrevet om - og personligt finder jeg det store spørgsmålstegn i højre side ret forvirrende.

De produkttekster, jeg har været inde på, har været alt for korte og på ingen måde informative - så der er nok at gøre, hvis der for alvor skal gang i biksen :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Fra  MG Skrevet kl. 22:26

Tak Majbritt!

Ret med folk som jer kan give konstruktiv kritik!
Tusind tak! 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:03

Mark:

Jeg har fået kørt SEO optimering med min shop, med links, meta keyword, meta beskrivelse

Hverken meta description eller meta keywords indgår direkte i Googles ranking af din hjemmeside. Din webshop er derfor ikke søgemaskineoptimeret blot fordi at du har udfyldt meta keywords, meta description samt har lavet lidt linkbuilding. Det er dog altid en god idé at udfylde sin meta beskrivelse, da man dermed selv har kontrol over det snippet som Google viser ude i søgeresultatlisterne.

Med andre ord, så har størstedelen af de ting som du siger at du har lavet, ingen direkte indflydelse på dine rankings i søgemaskinerne

I stedet burde du ersatte noget af al den dublicate content, som er opstået efter du har "lånt" tekster fra dine konkurrenter (eller omvendt), med unikke tekster. Dermed undgår du både erstatningskrav fra dine konkurrenter, samt at søgemaskinerne ikke vægter dine undersider særligt højt, fordi de kan se at du ikke har noget unikt at tilbyde til folk.

- Emil

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)