Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en god webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra søborg
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil høre hvad det cirka kost for at få lavet en professionel webshop ?

er der forskel i prisen hvis betalingsmetoden er med paypal eller andre muligheder ?

mvh Oliver

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:24

Hej,
du vil kunne finde priser fra stort set ingenting til flere mill. groft sagt :) Jeg kan kun svare dig på hvad vi tager.

En almindelig webshop - komplet opsat på dansk med design og dansk brugerflade i Magento tager vi 1.995,- til "aminoer". Hvis du ønsker en shop med såkaldt "responsive design" så er prisen hos os 3.495,- med "responsive design" tilpasser shoppen sig de forskellige mobiltelefoner, tablets og naturligvis PC'er.

Vi benytter Magento til vores løsninger. Verdens mest brugte shopsystem. Yderligere giver vi 12 måneders e-mailsupport.

Omkring betalingsløsninger så findes der rigtig mange muligheder. En af dem er paypal som fungerer glimrende i Magento. Ellers er der også mulighed for at f.eks. benytte Ewire, hvor du kan modtage Dankort.

Du er velkommen til at kontakte mig på: mail@wuuzuu.com - hvis du ønsker mere information eller hjælp til din nye shop.

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 17:32

Hejsa,

Vi tilbyder også magento samt opencard til 1995,- kr incl standard opsætning. Giver dig support på mail i 12 måneder.

Vi kan sætte den op til paypal, samt Dankort ifølge ønske.

Ydermere rådgiver vi folk med opstart af virksomheder , samt import export områder.

Vi designer logo, flyers samt menukort og m.m. til markedets bedste priser.

Vi er med hele vejen på din success og yder 24/7 support på mail samt telefon.

Vi hjælper dig med at ramme google på første pladsen.

Kontakt mig venligst på design@trendkey.dk

Mvh

Cenk Cavdar

Web Udvikler – Seo Expert – Kina Konsulent – Grafisk Designer

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Asian Living Skrevet kl. 17:36

Jeg søger også en pris på en ny webshop, men det skal være laves i Worldpress, så jeg evt selv kan lave lidt tilføjelser, da min nuværende er lavet i WP. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 17:39

Hej Peter,

Skriv gerne, jeg hjælper også med wordpress på design@trendkey.dk

Mvh

Cenk Cavdar

Web Udvikler – Seo Expert – Kina Konsulent – Grafisk Designer

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 18:24
Hej Oliver,

Vi kan klare alt fra logo, corporate design, webdesign, tekst og ikke mindst produktbilleder.

Vi kan designe din hjemmeside efter dine ønsker levere det i psd, samt som færdigt produkt.

Har du ideen eller produktet, så kan vi altså klare resten bortset fra fragt.

Vi har flere referencer fra udlandet, men også fra norden.
Vi driver også selv webshop og har gjort det i 10 år.

Vores priser er meget konkurrence dygtige.

Fanger ovenstående din interesse, så er du mere end velkommen til, at kontakte mig.

Rigtig god søndag.
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 18:37

Hej, 

Vores ''start'' pris for én webshop, er 1799,- inkl. Moms - Prisen afhænger af designet, om dét skal være lavet fra bunden af, eller om vi skal tage udgangspunkt i et template. 

Vi arbejder både med Wordpress, Magento, og Prestashop. 

Du er mere end velkommen til at kontakte os: kontakt@retromedia.dk 

Forsat god søndag! 

//Retromedia.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 07:58

Fluebinderen:
Jeg vil høre hvad det cirka kost for at få lavet en professionel webshop ?

Det kommer lidt an på hvad du mener med en professionel webshop. Hvis du mener en shop lavet af et firma eller en enkelt person, som har hvad der svarer til en almindelig fuldstidsløn, så ville jeg tro at de at det ligger fra omkring 15.000 kr. og opefter. Vi selv starter ved 30.000 kr. for en Open Source shop, og vi tager omkring 10.000 kr. for en CloudSprout shop, som dog sættes op af freelancere.

Men hvis du er interesseret i, at få en shop billigere, kan du meget vel vælge en af tilbudene her i tråden, hvor folk der er studerende eller supplerer deres forretning eller erhverv med at lave webshops, sælger webshops til omkring et par tusind.

De priser som nok vi snakker om her er for en standard webshop, nogle gange er det smart at lave ekstra funktionalitet, og det er selvfølgeligt dyrere. For at finde ud af hvad det præcist ville være smart at bygge i dit tilfælde bliver du nødt til at fortælle mere om planer, visioner og budget for dit projekt.

Fluebinderen:
er der forskel i prisen hvis betalingsmetoden er med paypal eller andre muligheder ?

Typisk, er der ikke en forskel i prisen som det koster at få lavet shoppen. Men det koster noget (et par tusind) i oprettelse og en lidt over tusind kroner om året, at havde en indløsningsaftale på f.eks. Dankort. Derudover skal du havde en Gateway som koster omkring 100-150 kr. pr. måned.

I stedet for at havde egen gateway og indløsningsaftale, så kan man nøjes med en PayPal aftale, som er gratis i oprettelse og abonnement, og kun koster et transaktionsfee. Det er dog imidlertid relativt bredt anerkendt, at hvis du vælger en Pay Pal løsning, som kommer der færre kunder igennem dit betalingsforløb og dermed færre ordre. Om det så alligevel kan betale sig afhænger af shoppens økonomisk potentiale og dit budget.

Jeg håber ovenstående besvarer dine spørgsmål, du er meget velkommen til at skrive hvis der er noget du ønsker uddybet.

Et rigtigt godt råd, når du skal til at vælge leverandør af webshops, er at tjekke referencer, altså projekter som firmaet har lavet før. Når man vurderer referencer er det vigtigt at gå efter at om leverandøren har lavet nogle projekter, der tjener penge til kunderne. Hvis ikke det er tilfældet, kan han sikkert heller ikke lave et projekt der tjener penge til dig. En uvurderlig hjælp til dette er tjenesten http://www.proff.dk hvor du kan tjekke regnskaber for virksomheder.

Referencerne finder du typisk på leverandørens website, hvis du ikke finder nogle referencer er det i høj grad et fare signal. Alle leverandører der har leveret projekter de er stolte af til kunder der er glade for dem, elsker at vise det frem på deres website. Fordi de ved det i høj grad er med til at tiltrække nye spændende kunder.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:06

Jeg sælger selv shops til 1399 kr.
Shoppen bliver lavet i opensource systemet "PrestaShop".
Der kan nemt tilføjes terminal til MasterCard, dankort osv.

Jeg bio selvfølglig hjælpe dig med opsætning af produkter, CMS-sider, SEO og meget mere.
Hvis dette har interesse kan du fange mig på AlexanderLeoH@gmail.com

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)