Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B webshop udvikling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er på udkig efter en B2B webshop løsning, som jeg beskriver nedenfor:

Jeg er på udkig efter er en meget simpel løsning hvor man selv kan tilføje og fjerne produkter. En løsning hvor kunderne kan oprettet en konto med deres kreditkortoplysninger og stamdata EN gang.  Når de så skal handle, så logger de ind, med brugernavn og adgangskode og handler, uden at skulle skrive deres kreditkortoplysninger og stamdata igen. Og med det samme trækkes beløbet, fra deres konto.  Der genereres pakkesedler, adresselabels og følgesedler. 

Er der nogen der kan lave det? Og hvor meget ville det koste?

Mads Eberhardt

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27

Du skal lige være opmærksom på reglerne for opbevaring af kreditkort oplysninger.

Du kan evt. tage et kig på ScanNet's webshop2 - den har et avanceret B2B modul.

Hvis du går ind her, kan du oprette en gratis demo: http://www.scannet.dk/opret-demo/?dt=2

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Say it Skrevet kl. 09:34

Vi kan sagtens hjælpe dig med en god og simpel B2B webshop til en meget fornuftig pris - men der er nogle ting du skal være opmærksom på iforhold til at opbevare kunders kreditkort oplysninger. Skriv evt. til info@say-it.dk eller ring 2972 4582

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:13

Hej Mads.

Det er meget svær at sige hvad du skal bruge med mindre det er mere detaljeret.
Du kunne jo sende et link til noget der ligner det du gerne vil, eller forklare lidt mere om dine forventning.

Faktisk kan alle standard shop det du spørger til, så de krav du har du nemt ved at finde.

Bedste standard systemer er Magento og Prestashop, hvoraf Magento er bygget mere til større systemer og efter min mening bedre end prestashop, men begge gode.
For mindre sider (begrænset varer) kan det bygges i Wordpress og Joomla som er de mest brugte inde for små shops.

Endelig for mange special krav til hvad den skulle kunne, bygger man den fra bunden og programmere siden.

Alle løsning er gode efter hvad man vil.

Send mig en mail over hvad den skal kunne og hvilke ideer du har til den, så sender jeg dig gerne hvilket system jeg ville vælge til din shop. 

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 10:39

Hej Mads,

Jeg har sendt dig en PM med lidt info, tanker osv...

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:42

MadsHardt:
Når de så skal handle, så logger de ind, med brugernavn og adgangskode og handler, uden at skulle skrive deres kreditkortoplysninger og stamdata igen.

Kræver enten de handler på Abonnement (bruger betalingsgateway'ens PCI DSS Godkendelse)

Hvis det ikke er Abonnements kunder. Så kræver det at din løsning er PCI DSS Compliant.

For at softwaren du benytter kan bestå en PCI Security Compliance Audit (Forte Consult laver dem i DK) skal din e-handels software overholde PCI DSS.

I magento verdenen jeg kommer fra Skal du have en Magento Enterprise som har lavet et workaround igennem deres payment bridge. Hvor det er Payment Bridge komponenten der er Compliant.

Dernæst skal du have lavet løbende audits på din løsning, hosting og setup af en eksterne PCI DSS Certificeret Auditor. (Blandt andet forte consult. digicure her i DK)

Alt i alt skal du være villige til at betale for den del. - og så skal du være helt sikker på at du i den anden ende har et fornuftigt ROI på din investering!

Vi har i Commercegruppen hjulpet Velux, Welltec, Falck, Lån & Sparbank, Andelskassen med deres B2B webshops.

OG har lavet Security Compliance for IBM IMT Nordic siden 2003.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)