Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste pris - logo plastik poser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at finde leverandør af plastik poser med logo på men det er lidt af en jungle. Hvem kan du anbefale og som ikke koster alt for meget pr pose?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:34
Pas på med ikke at lægge vægten for meget på prisen. I MediaMouse trykker vi ikke poser, men vi har en del kunder som bruger poser og derfor hjulpet dem med at få skaffet sådanne.

Og man kan virkelig få noget tyndt skrammel med et tryk der ser ud som om det er lavet i hånden med en pensel, så man skal lige være meget opmærksom på specifikationerne og se nogle eksempler. De fleste producenter vil lave minimum 5000 eksemplarer - og så er det bare ærgeligt at ende med 5000 stykker affald uanset set hvor billige de har været.

Mit bedste bud vil være at du ringer og tager en snak med Lars hos PromotionBag http:/www.promotionbag.dk . Det er en af vores få samarbejdspartnere og de har været på banen i en hel del år og jeg har aldrig oplevet problemer med det som er leveret fra deres side af.

/Jesper
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12

Det havde jeg ikke tænkt over; kvaliteten skal selvfølgelig være god for det er rimelig dyre produkter inden for produktgruppen vi har. Jeg prøver at ringe til Lars mandag. Tusind tak for linket :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:52

Det er der faktisk ikke så mange der tænker over omkring poser:
Man kan f.eks. sælge de mest fantastiske og eksklusive parfumer, men hvis posen smitter af på de hvide lædersæder i Jaguaren - eller bunden går ud af posen 100 meter nede af Strøget, og alle flaskerne derfor bliver knust - så er det måske sidste gang man har solgt noget til denne kunde.

I mange tilfælde er emballeringen betydeligt vigtigere end man tænker over.

/Jesper

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:26

Hej Janne, 

Jeg vil gerne give dig et tilbud på opgaven. Vi tilbyder hos RosenTryk farvetrykte bæreposer i små oplag - fra kun 1.500 stk.

Send mig en mail på anja@rosen.tryk.dk med specifikationerne, og send også gerne en PDF med logoet

Anja

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:04

Hej,

X-ophan.dk er en plastikfabrik i Danmark, der selv fremstiller bæreposer incl. logo tryk. Da poserne laves i Danmark, kan man købe små portioner.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)