Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på outletcentrum.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Outletcentrum.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På det seneste har jeg arbejdet på at opsætte en ny webshop via PrestaShop. Jeg ved godt at det er standard tema, men det stiller jeg mig tilfreds med her i starten. Derudover modtager jeg gerne en masse feedback på min webshop, og er der bare en enkelt venlig sjæl der vil teste check-out og især om PayPal fungerer ordentligt ville jeg blive taknemmelig :)

Gennemfører man købet via PayPal, men gerne vil have pengene tilbage, skriver i bare og så sørger jeg for at tilbageføre dem hurtigst muligt.

På forhånd tak, her er linket: www.outletcentrum.dk

Mvh Stefan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:12

Hvis det er paypal du gerne vil have testet har paypal deres egne test side.

Ser ud som om alt er som en ren installation og kun logo og paypal opsætning sat op.
Er det rigtigt? 

Fra Randers
Tilmeldt 19. Mar 13
Fra  Outletcentrum.dk Skrevet kl. 20:19

Ja det er korrekt. Det er første gang jeg arbejder med dette, så det var sådan det blev. I hvert fald for nu. Men kom gerne med noget kritik: ser det for uprofessionelt ud med standard, idéer, fejl og mangler osv?

Jeg kigger på det med paypal :)

Vh Stefan

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:28

Hej.

Du kan roligt fjerne det Valuta modul du har. Du bruger jo alligevel kun Danske Kroner. Og så pynter det heller ikke med Tags på siden. Og til sidst kan jeg da kun anbefale dig at købe et Theme at sætte på siden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:37
Fra Randers
Tilmeldt 19. Mar 13
Fra  Outletcentrum.dk Skrevet kl. 20:41

Tak for svar.

Jeg vil helt sikkert kigge på et andet design :) Men hvad med de oversættelser jeg nu har siddet og indført, kommer de med til det nye design?

Vh

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:43

der skal du nok læse lidt.

folk smider for det meste en vejledning med da der i flere tilfælde er moduler til designet også :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 22:10

Jeg synes ikke at dit logo er særligt pænt.. :-/
Den virker ikke helhjertet, kun paypal, gmail og gammeldags look, designet synes jeg er pænt nok, men intet personligt præg..

Gør det helhjertet, du er jo bestemt ikke den eneste som sælger den slags varer derude :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Randers
Tilmeldt 19. Mar 13
Fra  Outletcentrum.dk Skrevet kl. 12:45

Hej. Tak for svar.

Jeg har prøvet at indsætte det logo som også kommer på kvitteringer osv.? Jeg synes det er svært at sætte et personligt præg på standard temaet (mener du moduler og sådan?). F.eks. vil jeg gerne ændre farverne på de forskellige "kedelige" bars, f.eks. fremhævede varer, tilbud, nye varer osv. Kan man det?

Vh Stefan

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:01

Du kan evt. tilføje kategorierne til headeren, og ikke kun til siden. Udover dette, skal billedet med MasterCars, Visa og PayPal være i en bedre kvalitet, ellers er det en smule utroværdigt. ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)