På det seneste har jeg arbejdet på at opsætte en ny webshop via PrestaShop. Jeg ved godt at det er standard tema, men det stiller jeg mig tilfreds med her i starten. Derudover modtager jeg gerne en masse feedback på min webshop, og er der bare en enkelt venlig sjæl der vil teste check-out og især om PayPal fungerer ordentligt ville jeg blive taknemmelig :)
Gennemfører man købet via PayPal, men gerne vil have pengene tilbage, skriver i bare og så sørger jeg for at tilbageføre dem hurtigst muligt.
Ja det er korrekt. Det er første gang jeg arbejder med dette, så det var sådan det blev. I hvert fald for nu. Men kom gerne med noget kritik: ser det for uprofessionelt ud med standard, idéer, fejl og mangler osv?
Du kan roligt fjerne det Valuta modul du har. Du bruger jo alligevel kun Danske Kroner. Og så pynter det heller ikke med Tags på siden. Og til sidst kan jeg da kun anbefale dig at købe et Theme at sætte på siden.
Jeg synes ikke at dit logo er særligt pænt.. :-/
Den virker ikke helhjertet, kun paypal, gmail og gammeldags look, designet synes jeg er pænt nok, men intet personligt præg..
Gør det helhjertet, du er jo bestemt ikke den eneste som sælger den slags varer derude :-)
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg har prøvet at indsætte det logo som også kommer på kvitteringer osv.? Jeg synes det er svært at sætte et personligt præg på standard temaet (mener du moduler og sådan?). F.eks. vil jeg gerne ændre farverne på de forskellige "kedelige" bars, f.eks. fremhævede varer, tilbud, nye varer osv. Kan man det?
Du kan evt. tilføje kategorierne til headeren, og ikke kun til siden. Udover dette, skal billedet med MasterCars, Visa og PayPal være i en bedre kvalitet, ellers er det en smule utroværdigt. ;)