Ved ikke helt om den måske skulle ligge under Cafe istedet, da det jo havde været oplagt at mødes!
Kort sagt;
Jeg er fucking grøn på iværksætter området, men det skider jeg på.
Har i en alder af 30, fundet ud af at jeg brænder så sindsygt meget for at gøre en forskel, og sætte spørgsmålstegn ved hvordan man udvikler produkter, ideer og især virksomheder!
Har en masse ideer der nærmest alt sammen er fokuseret omkring lavpraktiske sociale online løsninger, der kan føles på med det samme. Jeg hader overengineering, og jeg hader at der skal være milliarder at spørgsmål svaret på, før man gør noget.
Man skal skabe noget nyt - fordi det kilder i maven at tænke på at få det ført ud i livet - ikke for at penge motiverer. Tro på at skabe motiverer :)
Jeg vil mødes med en, der har lyst til at ligge en masse blod, sved & tårer i at føre visioner ud i livet, og needless to say skal mennesket være en bæst af en koder. Har allerede en designer om også er en dejlig ildsjæl med krudt i røven, så teamet skal jo bare passe!
Håber nogen har lyst til at høre mere, og vil snakke og fortælle lidt om hvem de er - alt handler jo om mennesker og at være glade for at lave det vi laver - så kommer de fantastiske resultater helt af sig selv :)
Smid en mail, ring, add på Facebook - I'm here!
Jonas Gundersen (FB)
+45 30253027
jonasgundersen@gmail.com