Hej Jeg ved at der er en del, som kan programmere her på Amino, så jeg tillader mig at at lave et lille indlæg :-)
|
Er det hjælp til selvhjælp eller vil du købe dig til noget færdigt?
Hej Jeg ved at der er en del, som kan programmere her på Amino, så jeg tillader mig at at lave et lille indlæg :-)
|
Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk
Er det hjælp til selvhjælp eller vil du købe dig til noget færdigt? |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Er det ikke det smartedte at gemme info i databasen omkring hvad der skal vises ud for hvert postnummer? eller vil du have en 4000.php og 2300.php fil? I første tilfælge, der laver du jo bare en fil, som viser indholdet fra databasen. og i tilfælde 2, laver du et tjek på om filen med det indtastede postnummer findes, hvis ik, så skal man tilbage til sige siden, hvis den findes så laver du en header("Location: xxxx.php"); Stil evt flere spg, eller smid en pb så skal jeg nok få hjulpet dig videre. Michael |
Jeg læste for hurtigt - Beklager. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Hej Michael Jeg har flere PHP landingsites som er færdige, så og det skal ikke gemmes i en database :-) jeg er ikke helt med på hvad du mener, man skal gøre i dette tilfælde. Jeg forestiller mig noget ala: Form med postnummer, som gemmes i variabel, når der trykkets "OK" variablen sammenlignes med f.esk et array med IF - (headerlocation: xxx.php) Jeg ved det sgu ikke rigtigt.....
|
Det lyder somom at f.eks. postnummer 1-2000 skal til fil A.php, 2001-4000 skal til fil B.php osv. Hvis det er fortløbende postnumre, og store "spans" så lav ifsætninger: f.eks. if($_POST['zip'] <= 2000 AND $_POST['zip'] >= 1) { Hvis det er enkelte postnumre kan du smide det i arrays: $filA = array(1457, 2000, 2400); $filB = array(1500, 4390, 2200); så kan du bruge in_array: if(in_array($_POST['zip'], $filA)) { //Forward to A.php } Måden du forwarder på, eller "redirecter" er: header("location: A.php"). Hvis ikke ovenstående hjælper så prøv at gennemgå 3 bruger-scenarier og skriv dem her, så vi ved hvor mange postnumre det drejer sig om, og hvor mange sider, osv. |
Det er PRÆCIST det som jeg tænkte på. $filA = array(1457, 2000, 2400); $filB = array(1500, 4390, 2200); så kan du bruge in_array: if(in_array($_POST['zip'], $filA)) { //Forward to A.php } Måden du forwarder på, eller "redirecter" er: header("location: A.php").
Tak for skubbet! Det er jeg rigtig glad for :-) |
tråden viser intet indhold.... prøver at lave et reply |