Hej Amino
Sidder og tænker over hvad for en virksomheds form jeg skal starte altså fx. ApS eller enkeltmandsvirksomhed til en webshop? Jeg sælger skater udstyr.
Vh VILDE V :-)
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Jeg synes du skal starte i personlig virksomhed. Det du sælger er jo ikke noget hvor du ikke kan kontrollere risikoen. Der er personlig virksomhed nok billigst og enklest for dig.
Føler du der er risiko for at forretningen kan true din personlige økonomi, så ApS- som i år kræver 80.000 i indskudskapital, men den må du godt bruge på f.eks. varelager af skaterudstyr. Du kan i her læse mere om overvelser PERSONLIG VIRKSOMHED ELLER SELSKABSFORM
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Næh bare en almindelig enkeltmandsvirksomhed. VSO er virksomhedsordningen som også er en enkeltmandsvirksomhed, hvor man bare har klart mere besværlige regnskaber, men til gengæld i første omgang betaler selskabsskat af det man ikke hæver.
VSO er ikke en selskabsform man vælger når man stifter, man stifter enkeltmandsvirksomhed i CVR og du kan se lidt mere om hvordan og direkte link til at stifte her i STARTE VIRKSOMHED OG DET MEST BASALE som jeg ikke kan huske om jeg har linket til dig før
En personlig virksomhed hedder bare det man vælger og har ikke en forkortelse som ApS eller I/S efter sig
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER