Hej Amino
Sidder og regner med at finde leverandører, men det koster jo penge af få hjem inden jeg kan sælge det.
Jeg er 12 og webshoppen skal sælge skaterudstyr, regner med at blive cvr registrereres osv. Men skal jeg ta et lille lån? Jeg har nemlig ikk' den store kapital så.... Så hvis du ved noget om det eller har prøvet det selv, så skriv endelig til mig :-)
Vh VILDE V
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
For ikke at skulle punge ud med det samme, skulle du tage at overveje dropshipping.
Det fungere på den måde, at du har en webshop med en leverandørs produkter, og når en kunde så har lagt en ordre hos dig, så ryger den videre til leverandøren som så pakker og sender produktet. Du bliver altså ikke faktureret for produktet, før en kunde har købt det i din butik.
Jeg kender desværre ingen dropship-leverandører af skaterudstyr, men ved lidt søgning kan det sikkert findes.
Du kunne evt. Starte med et nichepridukt indenfor skate. Hmm, evt. hjelme eller knæ beskytter og kun 1 af de ting. Så kan det være du først og fremmest kan købe lidt flere modeller hjem og størrelser, frem for 39 andre produkter.
Hej Steffen, jeg kan godt se hvad du mener men problemet er at der ikke er så interesserede kommer for at købe, deck, trucks osv. Andre ting til fx. Skateboard.
Og den målgruppe jeg vil ramme er streetskater og der er meget få med beskyttelse.
Men hvad mener du med de regler for beskyttelse? :)
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Du kan overveje at bygge siden op først for at få noget erfaring med dette og hvor meget arbejde, som ligger i dette. Undersøge valg af shop system og hvordan du får dette op at køre, undersøge konkurrenter og konkurrencen generelt. Det kræver en del tid at få succes med en webshop.
Evt. starte som affiliate og bygge en fed side op med mange besøgende - mestrer du dette kan du dernæst overveje webshop.
Vil foreslå det sidste men held og lykke med hvad du vælger :-)