Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til import af hair extensions!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg ønsker at importere hår. Det skal være ægte remy hår i super kvalitet !
Skal være pre bonded strands, skal bruges til hot fusion metoden :-)
Er der nogen der kan hjælpe mig??? :-) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:59

Jeg kender en god kinesisk producent, der eksporterer ængte hår i super kvalitet til mange forskellige lande.

Jeg kan hjælpe dig med at finde det du gerne vil have, men jeg skal gøre det klart, at jeg ikke arbejder gratis. Hvis du er interesseret i et samarbejd, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Mvh,

Anne Zhao

Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:28

Hej Misswkm,

Jeg kan godt give dig et lynkursus i hvordan du starter med at importere varer fra udlandet, hvad jeg går ud fra er du ønsker.

De bedste priser på de varer du taler om der, finder du i asien.

Du starter med at gå ind på en wholesaler side og finde nogle forskellige leverandører, som du synes ser interessante ud.
En wholesaler side som jeg bruger meget er alibaba.com

Kontakt leverandørerne og forspørg priser og vareprøver. Husk altid at handle om priserne. De er ikke bedre en gadesælgerne i Tyrkiet.

Inden du starter med at importere til vidersalg, skal du huske at registrere dig, som virksomhed og få en cvr. nr., (virk.dk) du skal momsregistreres og importregistreres.

Hvis du bare køber vareprøver hjem uden at ville sælge videre, skal du være opmærksom på, at du kommer til at betale 25% import moms, 2,2% told så vidt jeg husker på hår, fragt og ekspeditionsgebyr fra fragtselskabet for at håndtere og lægge ud for beløbende.

Good luck,

Venlig hilsen
Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)