|
En af de største dage i mit liv... det skal fejres
|
Bedre end al virksomhed relateret! Tillykke herfra! Takker ja til dit tilbud, og håber på det bedste! |
For det første skal du og din familie ønskes stort TILLYKKE!! Man hører for tit om familier der bliver splitte, derfor er det befriende at høre når det gåt den anden vej. Et webshopdesign ville bestemt falde på et meget tørt sted. |
Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.
Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.
Tillykke med anmodningen, lyder meget godt :-) |
Stort tillykke. Hvor er det dejligt for dig... PS: Jeg er også interesseret. |
Det er bare fantastisk Martin! Stort tillykke herfra!! |
Tillykke med det :-) Jeg er interesseret.. Jeg er på udkig efter en B2B webshop løsning, som jeg beskriver nedenfor: Jeg er på udkig efter er en meget simpel løsning hvor man selv kan tilføje og fjerne produkter. En løsning hvor kunderne kan oprettet en konto med deres kreditkortoplysninger og stamdata EN gang. Når de så skal handle, så logger de ind, med brugernavn og adgangskode og handler, uden at skulle skrive deres kreditkortoplysninger og stamdata igen. Og med det samme trækkes beløbet, fra deres konto. Der genereres pakkesedler, adresselabels og følgesedler. Hvis jeg ikke vinder, vil du så komme med et bud på hvad det ville koste og om du kan lave det? Mads Eberhardt |
Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.
Kæmpe mange gange tillykke! |