Stort tillykke! (Count me in :-)) |
Tillykke!
Jeg er i den grad interesseret i dette flotte tilbud :)
Tillykke! Jeg er i den grad interesseret i dette flotte tilbud :) |
Stort tillykke med adoptionen :) Dejligt med en solstråle historie op til weekenden. Jeg vil også gerne være med i konkurrencen. Et blog-site som vist ikke er særlig avanceret. |
Tillykke med det!! Super at du bruger muligheden for at give din glæde videre til en heldig af alle os der nu skriver her! (Det satme fin karma!!) Jeg ku' selvfølgelig godt tænke mig at være en heldig gut her, som render afsted med en gratis webshop! Har ikke selv færdighederne eller pengene til en webshop selv, så, dette ville være 'sparket' til en ung "iværksætter" type som godt kunne tænke sig at prøve kræfter med webshops osv :-)! Hvis man ikke deltager har man jo ikke en chance :-)! (Gør min søndag til den bedste nogensinde please! ;-) ) Mvh Christoffer, Endnu engang tillykke |
http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.
Stort tillykke herfra! Jeg kunne forestille mig, at det var en meget langvarig proces? |
Ja det har det... vi har været 4 år om at nå dertil hvor det gav mening at lave ansøgningen... og så har det taget et par måneder derfra. |
Tillykke med det :D Vil da også lige deltage selv om jeg e nu aldrig har vundet noget :) |
Jeg er også mere end frisk! Og så meget tillykke min gode mand! |