Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med hjemmesider hostet hos meebox.. andre som også har problemer?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
Vi har selv nogle konkrete forslag i tankerne, men jeg kunne godt tænke mig at høre dine (eller andres) forslag til hvordan vi kunne melde hurtigere og bedre ud?

De eneste kunne være info push , så kunder på webx signer up med feks twitter eller ligende og så sender i x tusinde push information hvis der sker noget krisisk men så rammer man hurtigt rate limit.

Alternativ er sms value add service for 1kr pr måned eller ligende så kan man få notification 

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

FlemmingRiis:

Patrick - Meebox:
Vi har selv nogle konkrete forslag i tankerne, men jeg kunne godt tænke mig at høre dine (eller andres) forslag til hvordan vi kunne melde hurtigere og bedre ud?

De eneste kunne være info push , så kunder på webx signer up med feks twitter eller ligende og så sender i x tusinde push information hvis der sker noget krisisk men så rammer man hurtigt rate limit.

Alternativ er sms value add service for 1kr pr måned eller ligende så kan man få notification 

Ja, sådan noget har vi netop overvejet, altså SMS. Jeg noterer lige det med Push-beskeder. Tak for feedback!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)