Hejsa, Jeg står med en briliant ide.. men uden penge.. (er på su) Jeg kan måske skaffe små 80000 kr til projektet via sponsorere/donationer.. Men hvordan i al verden kan jeg modtage disse penge uden det påvirker min su?? For mener ikke jeg kan få en VSO ordning, pga. der ingen aktivitet vil være i firmaet under udviklingen af produktet.. Kan jeg modtage disse 80000 ,- på min konto.. for derefter at hæve dem til kolde kontanter.. Vil skat kunne nå at opfange denne aktivitet, som vil løbe over et par dage?? Er det bedre at oprette en konto i skattely land? Hvordan kan jeg modtage disse penge uden det påvirker min su??? |
Du bør ikke forvente at kunne få alvorlige svar på hvordan du snyder alle os andre i skat. Du skal også regne med at hvis du bevidst snyder i SU så vil du kommer til at hænge på det snydere og det bliver dyrt. Tag dig sammen og drop alle tanker om snydskattely:Kan jeg modtage disse 80000 ,- på min konto.. for derefter at hæve dem til kolde kontanter.. Vil skat kunne nå at opfange denne aktivitet, som vil løbe over et par dage??
Er det bedre at oprette en konto i skattely land?
Den der betaler skal vel selv som person eller virksomhed ha fradrag for det, og derfor er det let at afsløre den vej ved skattekontrol + det er ikke sikkert en sponsor vil være spor interesseret hvis han ved hvad du har for tanker for pengene
resten vil jeg ikke kommentere under omstændigheder der går ud på at finde metoder skat ikke kan afsløre - det er mig der skal betale + de gamle på alderdomshjemmene og alle dine venner på SU
vh