En af mine kunder som mindst lige så meget er blevet en af mine gode venner, har den sidste måned fået intens eksponering med import af Five Fingers - bedre end bare tæer. Det tæller alt for en helside til små presse klip i Politiken, Berlingske, IN, Hendes Verden osv. Hver gang har effekten været til at måle på bundlinjen.
I aften kulminere det når Puk i Ha' det Godt klokken 19.30 på DR, gør som der står i programoversigten: "Endelig tester vi den ergonomiske stofsko Five Fingers - er den hot eller not?" Det bliver spændende hvad dommer bliver ... men mon ikke et par stykker ud af de 700.000 der ser programmet bliver fristet.
FiveFingers er fede. Jeg har haft et par i en kort periode. De kan være svære at komme i - tæerne skal jo passes ind i "skoens" tæer.
Jeg så ikke udsendelsen. Hvad mener Puk om dem?
Der var to testpersoner og så en professor i et eller andet.
Den første testperson gav 3/5 og den anden 4/5 så vidt jeg husker.
Professoren var dog ikke vildt begejstret over produktet, og udtrykte at han ikke engang ville give det 1/5 - jeg tror det var en forhastet konklusion. Jeg mener ikke han fik prøvet produktet ordentligt, og det er jo egentlig lidt synd. Men jeg håber ikke det går ud over salget.
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann