Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme søgeord gentagende gange i titel tags

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Malerfirmaet City maleren Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle på amino
Jeg er ny bruger på aminodebatten men har fulgt lidt med på debatten om søgemaskineoptemering, og syntes det er super spændende emne. Jeg har netop fået lavet nyt design på min hjemmeside, der er ligeledes tilknyttet et mondul hvor jeg selv kan rette/søgeoptimere. Jeg er dog noget forvirret omkring titeltags betydning såfremt samme ord går igen på flere sider (feks.maler københavn) kan dette have en negativ betydning for placeringer i søgemaskinerne? Meta tags syntes jeg at have læst ikke skaber andet end en salgstekst for brugerne, eller har jeg misforstået noget?

Vi må selvføllige meget gerne komme med jeres mening om min nye hjemmeside www.citymaleren.dk

På forhånd tak...

Hilsen Citymaleren fra København :-)
Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville holde mig til at bruge søgeordene 1 gang, og så tidligt i title som muligt.

Jeg var lige inde på din side - det ser squ godt ud :o)

En lille note:
Din undermenu ligner meget din hoved menu, prøv at skubbe den lidt længere til højre når den er åben, og måske bruge tegn foran.

Lige en note jeg efterhånden har skrevet til en del nu.
Smid lige dit CVR nummer med i bunden af din side, det bruges af mange, specielt andre firmaer, som skal hyre hjælp. 

Afsluttende note:
Når jeg går ind under "Om ..." vil jeg se noget personligt, ikke bare et malet hus.
Smid et billede op af dig selv, butikfacaden eller firmabilen (ikke alle er enige med mig i den anskuelse, men...) 

Jeg har squ lige en ting mere - jeg er ikke til at stoppe når jeg først kommer igang.
BILLEDER af dit arbejde under "Referencer" - se det er mums for den der besøger siden.

Og husk: Det skrevne er mine holdninger og meninger - de står ikke mejslet i sten

Skrevet med forbehold for ændringer Skype-Giggle

Fra Hellerup
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Malerfirmaet City maleren Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for dine kommentarer, det med FOTO af firmabilen er jeg ved at fikse :-)
De andre ting vil jeg klart overveje at følge op på...
Lidt forvirret om din ide med at trække undermenu ud til siden
Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal indsætte følgende linje i din CSS under "div#ws_menus_container li a.ws_menu_level2"
background-position: 12px 0px;

Og ændre linjen "padding: 6px 4px 6px 22px" til  "padding: 6px 4px 6px 32px"

Så kommer din menu til at ændre sig fra denne

Til det her:

Ny flugter niveau 2 med teksten for den tilhørende hovedmenu.

Det giver mening i mine øjne. Skype-Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Malerfirmaet City maleren Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg kan desværre ikke finde ud af at ændre det i CMS modulet (er ikke super i CMS hvis det er det grafiske....men det bliver jeg forhåbentlig) men jeg kan selvføllige kontakte danaweb og få noget hjælp....
Super du gad og give noget feedback på citymaleren.dk

Hilsen dennis
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Gode observationer af Kristian.

Herudover bør du kigge lidt på dine sidetitler. Der er ingen grund til at sfslutte alle sidetitler med "Malerfirmaet City Maleren". Det er spild af god plads, som kan bruges bedre.

Dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Malerfirmaet City maleren Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth.
Tak for flere af de GODE input, helt sikkert jeg vil bruge tiden på at rette titteltags og lave mere relevante overskrifter/tekster.
Har fejlagtig troet at jeg fik noget goodwill fra Google ved at have firmanavnet med. Vurderer googl også brugervenlighed på et site, eller udelukkende relevans og trafikmængde.

Hilsen Dennis
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Ja, Google gør alt hvad de kan for at inddrage brugervenlighed i deres vurderinger.

Det kan man bl.a. læse mere om i Googles retningslinjer for webmasters. For at gøre det lidt spiseligt, kan du læse denne her hos Thomas Rosenstand:

http://www.concept-i.dk/gor-det-selv/googles-retningslinjer.html

Den giver en fin intro, uden at du nødvendigvis behøver at tygge dit gennem hele "baduljen" hos Google ( i hvert fald i første omgang, det kan du jo så gøre ved en senere lejlighed Smile )

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Malerfirmaet City maleren Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt klart noget at blive klogere på, nu ser jeg lidt mere sammenhæng.
Tak for det....

Hilsen Dennis
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)