Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mine betalingsmåder på min webshop kronometer.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har før fået feedback for min website, men nu drejer det sig om betalinger.

Nets er eventyrlige langsomme. Efter 10 uger skulle jeg være nærmere en løsning, men der kan godt gå 3 uger endnu.

Så jeg har valgt 4 betalingsmåder.

1 Bankoverførsel

2. Paypal

3. Vare sendt pr. efterkrav

4. IBill

Sagen er den at der er jo visse gebyer. Isæt for Paypal ser jeg hvor man betaler op til 3,9 % af salgssummen i gebyer, og da jeg er en meget lille virksomhed er 3,9 % jo en del for ure fra ca 1.500 kr og til 38.000 kr.

Så jeg tænkte hvorfor ikke lade kunder få glæde af en besparelse, og betale forud via bankoverførsel og få 5 % kontantrabat. Så er jeg også fri for at lægge penge ud, som nemt an være op til 15.000 kr generalt.

Jeg har haft 4 "fremmede" kunder, der har betalt forud inden jeg lavede besparelsen, men da var jeg helt ny og kunne kun modtage penge via bankoverførsel.

Men mon nogle af de andre jeg har betalingsaftale med bliver irriteret, i mangel på et bedre ord, nu da nogle siger at de gerne vil spare de 5 %.

Kan nogen forestille sig at de vil skade min shop ?

VH

Nicholas Stenov/kronometer.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:21

Det kan jeg ikke se, at der skulle være problemer med at tilbyde. Det ser man mange steder, specielt ser jeg det på mange tyske shops.

Når det så er sagt, så er bankoverførsel en marginal betalingsform.

At tage mod Dankort/VISA/Mastercard er et must for køb i denne prisklasse, specielt pga. den indbyggede sikkerhed for kunden.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:02

Hej Ole

Tak for info.

Jeg venter bare forsat på Nets Confused

God weekend

VH

Nicholas