Hej derude! Har for nyligt åbnet en lille shop, hvor der hovedsageligt sælges covers af forskellige slags til mobiltelefoner. I den forbindelse har jeg den sidste uges tid været igang med at sætte noget addwords op, og må sige jeg er noget overrasket over hvad det koster at få en fornuftig placering. kan det virkelig passe at man skal helt op omkring 8-14 kr. per click? Eller kan det være at jeg gør noget helt forkert? Skal lige siges at det er første gang jeg roder med addwords! :-) Glæder mig til at høre fra jer! /Kim |
Hej Kim
Du har valgt en branche med høj konkurrence. Mange udbydere = mange annoncører = høj klikpriser. Så ja, de nævnte klikpriser kan sagtens passe.
Men nu hvor du er helt ny, vil du opleve højere klikpriser end de konkurrenter der roder rundt i toppen. Med tiden skulle din optimering gerne resulterer i, at dine klikpriser daler.
Desuden skal du overveje at fokusere på de længere søgeord/-termer. De er billigere, og det er nemmere at få en topplacering. Ofte vil du opleve at de også konverterer bedre.