Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.digitalout.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er jo ikke selv bleg for at brokke mig over andres sager - og når os hos Digital Out nu har launchet vores eget website (vi laver webudvikling, websites, spiludvikling og meget mere), ville det jo være helt forkert ikke at give jer chancen for at skyde igen :) here we go:

www.digitalout.dk

Jeg har selv nogle ting jeg ikke er tilfreds med, men lad os høre hvad i siger - og nej, I behøver ikke lave tråden om til en "det kan jeg lave billigt!!" diskussion ;)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:26

Større menu skrift. Evt. knapper.

Jimmy

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 18:13

Flot, gennemført website, ingen tvivl om det.

Dog synes jeg topbanneret er en smule... tomt. Måske noget enkelt grafisk design ville hjælpe der, for at bryde det? Et søgefelt kunne desuden passe der, og ville øge brugervenligheden lidt, selvom det i forvejen er let at navigere rundt i hjemmesiden.

Mvh. Artemis 

Tilmeldt 7. Nov 06
Skrevet kl. 09:21

tak for svarene.. Artemis, du har fat i den lange ende med det søgefelt - men vi fjernede det fordi pt. ikke har så meget at søge på OG fordi vi ikke havde tid til at kode det :) (kunderne overfalder os selv uden et ordentligt website, så det her har været i støbeskeen nærmest siden virksomhedens fødsel :)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 20:15

nbhansen:
Jeg er jo ikke selv bleg for at brokke mig over andres sager - og når os hos Digital Out nu har launchet vores eget website (vi laver webudvikling, websites, spiludvikling og meget mere), ville det jo være helt forkert ikke at give jer chancen for at skyde igen :) here we go:

Jeg synes det ser pænt og professionelt ud, men hvad mon validator synes?

Det ser ud til at den ville være glad for I fjernede værdien i 'verify-v1' tag'et (der hos mig laver ballade - dynamisk genereret? og hvorfor?). Derudover mangler blot nogle alt-tags på gifferne ,-) 

Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50

Jeg synes siden er ret kedelig taget i betragtning af at det er grafik - og hjemmesidedesigns i arbejder med.

Toppen er alt for tom, det kan godt være stilet nok at have en meget simpel top men jeg synes alligevel der skulle være en smule grafik så den ikke blot var hvid.

Synes billedet på forsiden er lidt underligt, det henleder ikke ligefrem ens tanker på et firma i jeres branche.

Under services synes jeg godt der kunne være nogle uddybninger af hvad hvert enkelt punkt betyder. Man skal selv være noget interesseret for hjemmeside - og grafisk design for at man forstår alle de ting i skriver der.

Under referencer kunne det være godt hvis der var links til hver enkelt reference så man kan se hvad i mere præcist har lavet for hver enkelt kunde.

Der kunne godt være en kontakt form på jeres kontakt side.

Ellers synes jeg siden er meget fed.

Håber du kan bruge det til lidt.

>>Martin 

Tilmeldt 7. Nov 06
Skrevet kl. 13:08

--- update ---

vi har taget (noget) af kritikken til os, og har smidt lidt flash og stads ind.. og er nu selv godt selvtilfredse udover opsætningen af vores cases + indholdet af dem.. det arbejder vi stadig på.

MEN

Fjollede google nægter at indeksere os - de kom sidst forbi for 20 dage siden, og det skyldes sikkert at det gamle site var 1 side med visitkort og ikke andet.. er der nogle tricks (legale tak), til at få dem til at titte forbi? vi har smidt et sitemap op (ikke at det er nødvendigt med den nuværende struktur), men google skider stadig på os :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)