Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at teste checkout

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

På de sidste er ordrerne i min shop faldet en del, og jeg er ikke sikker på hvorfor. Jeg er lidt nervøs for om checkout / købsprocessen virker 100% som den skal.

Jeg har selv kørt mange(!) ordrer igennem på så mange forskellige computere som muligt, og har ikke oplevet noget, men jeg vil stadig gerne sikre mig at der ikke er nogle deciderede fejl.

Derfor ville jeg blive MEGET glad hvis i ville hjælpe mig med at teste dette. Gerne flere gange, og gerne både på computer, ipad, iphone eller hvad i ellers har.

Jeg har oprettet en testvare på 1 kr (det mindste man kan sætte en vare til) og alle testordrer vil selvfølgelig blive annulleret og ikke hævet.

Testvaren er her: http://lowcarbshoppen.dk/49-testvare.html

Jeg ville som sagt blive utrolig glad for jeres hjælp og feedback! Om i oplever nogle fejl / problemer ved bestillingen.

Jeg er klar over at kurven kan gøres pænere / optimeres, og det er også i toppen af todo-listen, men lige nu handler det om funktionaliteten :)

På forhånd tak :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

den virker rimeligt, men gør kurven meget mere synligt

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:
den virker rimeligt, men gør kurven meget mere synligt

Tak for det - jeg vil kigge nærmere det med kurven :) 

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der vil hjælp mig? :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes kurven er synlig nok, men selve checkout siden er ikke særlig pæn.
De tykke sorte streger er ret grimme, og kunne hurtigt få mig til at gå videre.

Desuden er f.eks. dankort logoet ikke på linje med de andre betalingslogoer, og betalingsknappen, handelsbetingelser checkbox og adresse oplysninger er i midten, mens noget tekst er til venstre, og det tror jeg spiller en stor rolle. 

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Andersen:

Jeg synes kurven er synlig nok, men selve checkout siden er ikke særlig pæn.
De tykke sorte streger er ret grimme, og kunne hurtigt få mig til at gå videre.

Desuden er f.eks. dankort logoet ikke på linje med de andre betalingslogoer, og betalingsknappen, handelsbetingelser checkbox og adresse oplysninger er i midten, mens noget tekst er til venstre, og det tror jeg spiller en stor rolle. 

Rigtig god feedback - tak! :)

Udover der kan optimeres på designet, så oplevede du ingen deciderede fejl?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige prøvet fra min iPhone. Jeg oplevede ikke problemer, men forstod ikke helt valg af betalingsmiddel. - Jeg kunne ikke vælge noget.

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fillen:
Jeg har lige prøvet fra min iPhone. Jeg oplevede ikke problemer, men forstod ikke helt valg af betalingsmiddel. - Jeg kunne ikke vælge noget.

Mange tak - godt at høre at du ikke havde problemer.

Mvh. valg af betalingsmiddel så er alle korttyperne opsamlet til en betalingsmåde. Jeg har dårlig erfaring fra tidligere shops med at folk vælger det forkerte kort og at transaktionen så fejler ved quickpay. Men jeg kan nok godt gøre det tydligere, så der ikke opstår den forvirring du oplevede - tak for info i hvert fald :)

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har lige forsøgt, og oplevede en række problemer:

1. Jeg oplevede mange udfald hvor siden står og tænker i 10-20 sekunder før den reagere på mine tast.

2. Syntes generelt siden virker lidt langsom i det, det var i hvert noget som kunne få nogle til at springe fra når de var ved at købe.

3. Jeg kunne ikke få lov at læse handelsbetingelserne FØR jeg havde accepteret dem, prøvede jeg at læse dem før jeg havde checket af i boxen stod der den ikke kunne oprette forbindelse til databasen, det kunne den så godt da jeg havde checket af i boxen.

4. Første gang jeg forsøgte med en ordre fik jeg ikke vist betalingsform. Der var altså ingen måde at vælge betaling på. trykkede jeg så på knappen "Til betaling" i bunden, fik jeg fejlen at jeg skulle vælge betalingsform før jeg kunne gå videre. Den blev så vist da jeg opdaterede siden. (jeg skulle så taste alle oplysninger igen, en lidt irreterende fejl)

Det var lige hvad jeg havde at byde på (eller hvad man nu kan kalde det)

MVH René

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal måske lige tilføje jeg bruger Google Chrome, det kan jo godt spille en rolle :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)