Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man skifte cms system?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Er der nogen der ved om man kan skifte cms system på sit websted? Fx. Fra Wordpress til noget mere avanceret :)
Vh VILDE V

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 19:36

Det korte svar er ja.

Der findes noget værktøj til skift mellem bestemte CMS'er. Og findes der ikke noget værktøj, kan man sandsynligvis programmere noget til dette.

Hvad har du i overvejelserne?

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:20

Det er bare fordi jeg godt kunne forstille mig Wordpress ikke kan dække alle mine behov så.. Et mere avanceret i tankerne :-)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:01

Hvad er dine behov?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:17

LinkCentralen.dk:
Lyder til Drupal kunne være noget for dig.

Og det vurderer du ud fra??? hvilke oplysninger?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:26

VILDE V-Vilogo:
Hej Amino.
Er der nogen der ved om man kan skifte cms system på sit websted? Fx. Fra Wordpress til noget mere avanceret :)
Vh VILDE V

Ja, det er en mulighed. 

Men ikke nogen tvivl om at det godt kan tage en weekend for en nybegynder at flytte mellem CMS-systemer, selvfølgelig med forbehold for hvor meget indhold der skal flyttes og hvilket tekniske problemstillinger som opstår undervejs, men det kan helt klart lade sig gøre - også uden at have fat i en masse eksperter, det kræver bare at du vil bruge tiden det tager. 

Brug google, det er din ven. Fx "how to switch from wordpress to drupal"  fx. :-)

Find det bedste Avis Tilbud på Avis-tilbud.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:59

Benytter det selv og ved det kan en pokkers masse ting, selv DR og aviserne benytter systemet.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 08:13

DR bruger også Wordpress på nogle af deres sites, så det er ikke verdens bedste argument ift at skifte til drupal :)

På samme tid så vil jeg gerne slå et slag for, at du skal beholde Wordpress.
Jeg har endnu ikke oplevet at en opgave ikke kunne løses med Wordpress - det handler mere om at have en kompetent udvikler ved hånden.
Jeg har selv opsat og udviklet Wordpress løsninger i mange forskellige former og med meget forskellige krav. Både mindre sites med tekst, og store løsninger der kører 20+ sites på forskellige domæner med én installation, hvor der også bliver lavet en masse arbejde "behind the scenes".

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 08:15

Men når det så er sagt, så kommer det fuldstændigt an på hvad du ønsker med dit site. Hvis du vil have en webshop, så er det nok bedre med et decideret shopsystem (selvom WooCommerce efterhånden er ved at være ret godt).
At sammenligne drupal, Wordpress, joomla mv svarer i min verden til at sammenligne forskellige mærker af en hammer - de kan det samme, nemlig slå søm i, men om du bedst kan lide X i stedet for Y ændrer ikke på at den stadig kan hamre søm i lige så godt ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)