Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studieprojekt: Spørgeskema om Social Registration på hjemmesider

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er ny her på siden, måske af den simple årsag at jeg (endnu) ikke er selvstændig. Jeg håber ikke, jeg bryder nogle regler med dette indlæg - og er det tilfældet, så beklager jeg meget.

Til sagen:

Jeg studerer på CBS, og er i gang med et projekt på et fag om webinteraktion, og vil i det henseende undersøge i hvor høj grad implementeringen af såkaldt 'cross-site interaction plugins' (kært barn har dog mange navne) påvirker antallet af nye brugere, den sociale profil samt (eventuelt) indtjening i firmaet.

Til formålet har jeg lavet et simpelt spørgeskema med 13 hurtigt overståede spørgsmål (jeg kan ikke forstille mig, at det tager mere end 1-2 minutter at lave).

En ting er dog vigtig: JEG KAN KUN bruge svar fra indehavere af- eller ansatte på hjemmesider der tillader oprettelse/login via Facebook, Twitter, Google eller andet. Altså hvor man kan oprette konto 'udenom' hjemmesidens egen registreringsform. Dette er eksempelvis muligt på Hotel.com (samt mange andre steder).

Jeg takker på forhånd for jeres hjælp - og håber som sagt, at Amino kan tilgive mig for at have benyttet deres platform til formålet.

På forhånd mange tak,

// Andreas

Link til spørgeskema:

https://qsharingeu.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_b1TsTw3BXstKdMx

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)