Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svarer kinesisk leverandør heller ikke din e-mail ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tina køber og sælger ure, og hun har købt sine ure gennem nogle dansk ure forhandlere. Når hun søger de mærker hun har købt, finder hun den kinesiske fabrik , der fremstiller urerne. Så vil hun gerne købe direkte fra fabrikken i stedet. Hun har forsøgt at ringe til fabrikken, men der er ikke nogen, der forstår helt hvad hun vil. Hun har også skrevet til dem om hun må købe direkte fra dem, og hvad minimum antal man må købe, men intet svar.  Hun synes det er såååååååå irriterende.

Indtil hun har fundet mig, og vi har fået løst problemet i 15 minutter. Jeg åbner fabrikkens hjemside, og ringer fra SKYPE. Vi har fået svaret med det samme. Ja, hun må gerne købe direkte fra dem, og minimum antal er 10 stk af hver. Så simpelt er det.

Jeg har også løst mange lignende opgaver (leverandørverificering og kommunikation) for danske virksomheder. Disse ting plejer at genere mine kunder meget, men for mig det er bare a piece of cake.

Jeg tænker på mange Amino må også have sådan nogen udfordering, derfor vil jeg give et godt tilbud til dig:

Tid: en time

Sted: Min konto i Greve Erhvervscentret (hvis din opgave ikke kræver at mødes, så kan vi også gøre det på tlf. eller internet.)

Indeholder: Rådgive eller hjælpe dig med at finde løsning til (eller løse med det samme) de praktiske udfordringer du har mødet ved at handle med Kina, både generelt og specifikt problem.  Alt, der kan løses i en time, så løser vi det.

Pris: 800 kr. + moms

Hvad du skal gøre: skrive eller ringe til mig for en aftale med kort beskrivelse om hvad for nogle informationer du søger, hvilken udfordring du har, eller hvilket problem der skal løses. Jeg kan kontakts ved: az@danhua.dk, og 53 32 61 88.

Jeg ser frem til at høre for dig.

Mvh,

Anne 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 16:33

Forresten, det kan både være import fra Kina eller eksport til Kina. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:25

Jeg kan meget varmt anbefale Anne, hvis du skal have kontakt til Kina

Hun er guld værd, når der skal oprettes kontakt og skrives frem og tilbage.

Anne har jo nok også den fordel at hun taler sproget og en opringning er bedre end en mail.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 20:12

Tusind tak, Johnny! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 12:40

Der er en, der har spurgt mig om hun må bestille 2 timer i træk. Svar er ja. Jeg skriver en time, som bare er et minimum antal. Mvh, Anne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)