Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et software som kan hjælpe mig med at forbedre min kundeservice.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny her på amino, om ikke andet så som bruger.

Jeg er igang med at oprette en hjemmeside hvor folk kan oprette en bruger, sælge diverse services til en fast lav pris. Den henvender sig fra alt til ledige med små som store kompetancer og har brug for at holde sig ved ilden, til lærestudernde som har lyst til at tjene lidt ekstra ved siden af.

Jeg har brug for et software, som automatisk overfører pengene videre til sælger fra køber igennem min paypal, uden at jeg nødvendigvis selv sidder manuelt og kæmper med overførelserne. Da jeg er overbevist om at det ( ønsketænkning ) ville indebære for meget arbejde for, for lidt.

Findes der et software hvor det er muligt at indsætte et andet paypal account, og lave et unkit link hvor at, når der bliver trykket og betalt af køber, at den fra min pp konto, videresender den til sælger.

Grunden til dette, er at jeg har tænkt mig at tage en lille del af hvert enkelt salg 2 kr. og derfor bliver den vel nød til at køre over min konto først ? Tænker jeg :).

Har været ejer af et mindre coaching firma, der specifikt hjalp unge med sociale udfordringer og er stadig lidt ny i "den digitale pengemaskine" 

Nogle tips. Og ps. tror i overhovedt at det er en god ide at tage 2 kroner per salg, eller burde mna tage en anden ingangsvinkel for at tjene på siden ?.

Alt godt Nicholas Kristensen. 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge Paypal 'Mass Pay' service, hvilket kræver at du bliver godkendt til det.

Du kan se mere her:

https://www.x.com/developers/paypal/products/mass-pay

Der kan du uploade enten en CSV fil eller lave en API integration hvis det skal køre automatisk (hvis du har tekniske kompentencer - eller penge - til det). Så kan du overføre til op til 250 personer ad gangen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)