Jeg er træt af tingenes tilstand og søger derfor nu en samarbejdspartner til at sætte gang i det hele.
Jeg har gang i tre projekter, og håber derfor at finde en samarbejdspartner med drive og vilje, som får ting til at ske. Ideelt set en der også har erfaring eller som interessere sig for salg.
Projekterne udmønter sig lige nu i et online booking site for kokke og tjenere.
Et inspirations site til urban gardening med webshop hvor der er dropship leverandør.
Samarbejdspartner i hviderusland til et webbureau der skal levere billige sites til private og nystartede firmaer.
Du vil garanteret øge din svarfrekvens, hvis du hurtigt og overordnet tilføjer en smule om geografi, økonomi og kompetence-match-forventninger. Ellers et stort "knæk og bræk" herfra!
PS. Et tip jeg selv har måttet lære på den hårde måde: for mange projekter fordærver iværksætteren!
Ved godt at man skal indsnævre det. Ud over de her projekter, så har jeg en restaurations koncern med på en idé som skal lære børn og deres forældre om sund kost og hvordan man laver det, samtidig med at de bare bruger noget kvalitetstid med hinanden. Derfor har jeg brug for den samarbejdspartner som kan gå ind og sige hvilke projekter der skal satses på og som har drivet til at få det ordentligt ud i verden.
Kan sige at jeg er bosat i københavn. En samarbejdspartner skal indtil videre ikke skyde penge i projektet, da de to første sites næsten er oppe at køre.
Jeg har som sagt brug for personen som har lysten og viljen til at ville være selvstændig og arbejde benhårdt på at få tingene realiseret. Det optimale vil være hvis han eller hun har styr på salg og markedsføring, for her er jeg ikke så stærk som jeg gerne ville.