Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejde med just-eat..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer skønne aminoer..Jeg er nu blevet med ejer af kødgrossist firmaet.. Da jeg er meget gode venner med just-eat direktøren har jeg fået lov til at give dem en samarbejdsplan.. Mit spørgsmål lyder således. Hvordan kan jeg banke en forretning op så både jeg  og just-eat er tilfredse??? Hvordan kan jeg få nogle af just-eats restauranter til at købe kød hos mig?? Håber at i vil hjælpe mig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 23:23

Er det nemmeste ikke at aflevere dit pitch til just-eat direktøren, som så kan sende det ud til alle restauranterne...

Just-eat kunne så få xx kroner pr lead, eller evt x% af omsætningen fra de kunder de skaffer...

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Tilmeldt 8. May 13
Skrevet kl. 23:25

Tak for svaret men hvad er en pitch ??

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med dig,

hvis du er så gode venner med direktøren af Just-Eat.dk, så vil jeg da næste gå ud fra at han har kompetencerne og midlerne til at hjælpe dig på rette kurs?

Du kan eventuelt indgå samarbejde med Just-Eat.dk omkring promovering af din virksomhed til de tilknyttede virksomheder, hvor I gør opmærksom på dit koncept og fortæller dem, hvad fordelene er ved at handle med netop dig.

Mvh.

Rasmus 

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Tilmeldt 8. May 13
Skrevet kl. 23:30

Tak det kunne være en mulighed rasmus..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 23:48

Dit pitch... Altså din ide / vinkel / forretningside / præsentation :)

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:04

Hvis du er gode venner med direktøren, så er det vel blot, at tage en uforpligtende snak med ham? :-)  Du får jo ikke bedre sparring end det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)