Jeg ville da bare bruge e-conomic til både økonomi og time/sagsstyring - du har den fordel at det integrerer direkte med dit økonomisystem OG at de fungerer på både computere og tablets!
Jeg har brugt e-conomic i mange år og er super glad for det og de ekstra moduler man kan få fungerer rigtig godt - herunder også time/sags/projektstyring - som kan holde styr på det hele.. :-)
/Morten
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Jeg kiggede hurtigt på jeres hjemmeside - har I overvejet at få læst korrektur på siden?
Mange steder ses sætninger, med skiftevis lille og stort begyndelsesbogstav.
Navnet iPhone staves med et lille "i" og efterfølgende stort "P". Ikke omvendt :) "VI udfører alle typer reparationer på din PC, Bærbar eller Iphone" > "Vi udfører alle typer reparationer på din PC, bærbar eller iPhone" .. Men generelt i jeres "nyhedsbanner", eller hvad vi skal kalde den, ses de føromtalte skift på lille og stort begyndelsesbogstav.
Jeg skal selvfølgelig ikke lyde som en total gramma-nazi, for det er jeg bestemt ikke - det var bare meget iøjefaldende! :)