Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program / App til styring af reparationer / tidsforbrug / efterkalkulation

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har et reprationsværksted hvor vi er 4 ansatte. Jeg mangler et program til at styre tidsforbruget /materialeforbrug til hver enkelt reparation. 

Pt. bruger vi papir arbejdssedler som har en del udlemper - det er svært at overskue hvor lang tid de forskellege medarbejder bruger på en opgave.

Vi bruger Saldi som regnskabsprogram - men den giver desværre ikke de ønskede muligheder.  

Er der nogen som kan anbefale en løsning.?

Mvh Jørgen Fuglsang

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:43
Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:39

Hej Jørgen.

Jeg har sendt dig en personlig besked her på amino.
Læs den, og kontakt mig.

Mvh. Nikolaj Sørensen

Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:06

Hej Jørgen,

Vi er en PC reprationsværksted og vi har vores eget udviklet software til at styre tingene og vi videreudvikler stadig på det...

Det kunne måske være interessant for jer..  

http://www.connectingit.dk/

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 15:38

Tja..

Jeg ville da bare bruge e-conomic til både økonomi og time/sagsstyring - du har den fordel at det integrerer direkte med dit økonomisystem OG at de fungerer på både computere og tablets! 

Jeg har brugt e-conomic i mange år og er super glad for det og de ekstra moduler man kan få fungerer rigtig godt - herunder også time/sags/projektstyring - som kan holde styr på det hele.. :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:12

Ville også sige e-conomic.

Ellers kan vi godt lave en simpel app som kan det

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:38

ConnectingIT:
http://www.connectingit.dk/

Hej!

Jeg kiggede hurtigt på jeres hjemmeside - har I overvejet at få læst korrektur på siden?

Mange steder ses sætninger, med skiftevis lille og stort begyndelsesbogstav.

Navnet iPhone staves med et lille "i" og efterfølgende stort "P". Ikke omvendt :)
"VI udfører alle typer reparationer på din PC, Bærbar eller Iphone" > "Vi udfører alle typer reparationer på din PC, bærbar eller iPhone"
.. Men generelt i jeres "nyhedsbanner", eller hvad vi skal kalde den, ses de føromtalte skift på lille og stort begyndelsesbogstav.

Jeg skal selvfølgelig ikke lyde som en total gramma-nazi, for det er jeg bestemt ikke - det var bare meget iøjefaldende! :)

God vind fremover! 

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 23:21
Hej Jørgen

www.cloudplan.dk - lige hvad du mangler. Det er i konstant udvikling. Og start august kommer der en en ny opdatering med en masse nye funktioner.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)