Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nylanceret site www.brandblender.dk - Hjælp med feedback, tjek vores nye hjemmeside! Alt feeback modtages med kyshånd, både hårdt, blødt, rosende eller kritisk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Min partner og jeg har besluttet os for at kaste os ud i webdesign og komplet online profilering af små og mellemstorevirksomheder mest som en fritids interesse og som et sideløbende projekt blandt andre. 

Vi har lige fået lavet vores egen side færdig, og vil forfærdelig gerne bede om en masse feedback, og hvilket bedre sted er der end Amino?

www.brandblender.dk

Så jeg kaster ud i junglen, og håber på at i gribbe vil angribe mig med alt hvad i har så vi kan få testet om vi vores layout fungere, om vores salgspointer fungere og generelt, JA, om i MENER VORES SIDE FUNGERE :-)

Håber at hører fra en masse af jer, hold jer endeligt ikke tilbage!

Med venlig hilsen 

BrandBlender

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:25

Hej Jonas

Rigtig flot side, det er dog for mig lidt svært at gennemskue ud fra forsiden hvad i beskæftiger jer med - har i evt. overvejet en hvid baggrund og en lidt mindre skarp blå farve?

Havde jeg været designeren af siden ,havde jeg nok også valgt at lave overskriften "Kreativt Webbureau hvor Vi kombinerer Identitet, Branding og Design" meget større, og lade den stå alene uden double borders.

Jeres slider på forsiden burde i mine øjne være et par sekunder hurtigere, og være klikbar, så den interesserede bliver ledt ind på en side med en uddybende forklaring.

Lav evt. en forklaring af et forløb hos jer, og sæt et par personprofiler ind på jeres "Hvem er vi" side, da det får siden til at virke mere troværdig. Ligenu er teksten om jer blot den sædvanlige reklamesmøre, med slagord som "ungt team", "udfordrer de nuværende standarder" og "konkurrencedygtige priser".

Jeg havde nok i stedet valgt at visualisere løsningstilbuddene, så en potentielt interesseret virksomhed kan se resultaterne visuelt i stedet for at skulle læse sig igennem en tekst med en masse fagtermer.

Jeg synes også i skal gøre mere ud af at forklare hvad responsivt design er - på en måde så alle virksomheder kan se hvor smart det er :-)

Det var lige mine 25-ører.

Held og lykke med jeres projekt!

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikk for noget, men da jeg lige kom ind og så domænet så troede jeg at i solgte blendere :-)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:56

Hej,

Den grå/mørke baggrundsfarve er meget kedelig at kigge på. Den fik mig til at gå væk fra siden med det samme. Har i overvejet at bruge en hvid eller lys baggrundsfarve i stedet for?

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)