For at få hjælp herinde, bliver du lige nødt til at oplyse budget, om du selv laver en del af det, hvilken kode eller CMS du foretrækker, krav til grafisk niveau osv.
Vi har haft et eksternt bureau til at lave bookinginnovation.dk, hvor vi klart definerede, hvad vi gerne ville have.
Du mangler en masse oplysninger - hvor stort er budgettere, hvad for et programmeringssprog vil i anvende, er der deadline på (og i så fald, hvornår), løsningsbeskrivelse og/eller konceptbeskrivelse.
Det der er vigtigt for de fleste er hvordan og hvor meget du vil betale for ydelsen.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Jeg står og skal have lavet en hjemmeside hvor man som privat person skal kunne hente tilbud. Hvad det er der skal kunne hentes tilbud på, vil de rigtige udbydere få af vide senere.
Hele pricippet bag, er meget lig www.autobutler.dk, derfor kræver det at du er skarp på enten PHP eller ASP. Jeg har ikke de store krav til hvordan det bliver lavet, det er op til dig.
Stil gerne spørgsmål såfremt du er i tvivl om hvad opgaven går ud på.
Nu har jeg selv været med til at bygge autobutler dengang de var unge, og du kommer dårligt i gang for 10.000 du skal have MANGE flere penge op af lommen for at få noget der bare minder om det.