Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp!! til at lave en hjemme side... professionel hjelp...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Det lyder bare af meget ..

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:19

Hej Dennis

Jeg kan lave samme funktioner og samme design, for omkring 110.000 kr ex moms. Skriv bare en PB.

Ej, det er gas - en hjemmeside som den der, og med samme funktioner er dyr. Du kan evt. søge til udlandet, som odesk.com og opslå din opgave, med 100% præcise funktioner.

Du skal være meget mere præcis når du bestiller sådan noget. Og du skal nok have en plan klar, også økonomisk og markedførings mæssigt. Du kan ikke bare tro at alle bruger den med det samme, uden markedsføring, som jo også koster en sjat.

Tilmeldt 22. May 13
Skrevet kl. 22:32

Kunne du lave den ?? Eller hvordan skulle det forstås

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:36

100.000 og op efter er mere realistisk for et website som autobutler. Det overrasker mig faktisk det kan komme bag på dig.

Kontakter du et webbureau, skal du regne med en timepris på 1.000 kr eller mere... plus moms.

For 10.000 kr kan du knap nok få designet sidens generelle layout.

Lad os antage du finder nogle meget billige freelancere, så snakker muligvis det halve timepris - men jeg tror stadig du er tættere på de 100.000 end de 10.000.

Det tager lang tid at lave - derfor den "høje" pris.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:37

dennis90:

Hvorfor ??

Hej Dennis,

At udvikle en hjemmeside med samme funktionalitet som autobutler er et ret omfattende og tidsmæssigt stort projekt.

Der skal laves automatiske fordelingsalgoritmer i forhold til forespørgsler, administration for firmaerne, administration til dig selv, opkobling af betalingsfunktionalitet til firmaerne, automatiseret mails og notifikationer, udarbejdelse og integrering af design, diverse validering af brugerinput, formularer, indholdssider og meget meget mere :)

Nu har jeg og en kollega selv udviklet en tilsvarende hjemmeside blot indenfor flyttebranchen - www.billigeflyttetilbud.dk - og jeg vil rundt regnet, plus minus, sige at vi har brugt min. 3 ugers produktiv udvikling,- derudover kommer der test, projektledelse, kvalitetssikring m.m. af løsningen oven i.

Så du kan jo selv regne op med timer x en udviklers timepris og se hvor vi ender. Når du har det resultat så gang det med 1,5 (forbeholdsbuffer), så tror du ender et mere realistisk sted - og selv det vil nok stadig være konservativt! :)

Tilmeldt 22. May 13
Skrevet kl. 06:59

Jeg har en ven der godt kan designe hjemmesiden .. Det er bare det der php og asp der er et problem for os!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:23

Jamen, det er jo dejligt - så mangler du jo stadig budget til de nok 100+ timer til udvikleren/udviklerne.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 22. May 13
Skrevet kl. 11:35

Hvad er pris ca for en time??

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:40

Holger:
For at få hjælp herinde, bliver du lige nødt til at oplyse budget, om du selv laver en del af det, hvilken kode eller CMS du foretrækker, krav til grafisk niveau osv.

Nu er jeg selv langt fra kyndig til hjemmeside-gøgl, så hvordan forventer man dette af folk, der ikke har den fjerneste anelse af hvordan en hjemmeside er bygget op? 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:42

asp og php er ikke det samme. Hvilket af de 2 sprog skal det kodes i?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)