fandt lige indlægget.
|
Vundet 4 ud af 4 opgaver på Amino !!!
Og da du selv plejer at være ude med Riven, forstår jeg da godt du ikke tør at lægge et tilbud ud her. Man høster som man sår. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Den må du lige uddybe? |
Tillykke Rudi! Det kan da godt være indlægget burde ligge i Jante-Tærskeren, men det gør jo ikke præstationen mindre god. Keep up the good work! |
Hvis man laver et tilbud, og viser at man har styr på sit kram, så kan jeg ikke se hvorfor at et indlæg bør ødelægges. De gange disse indlæg "smadres" er når trådstarteren egentligt ikke har helt styr på hvad han/hun laver, og derfor er der nogle som RETTER på trådstarter, og hvis trådstarter så ikke kan finde ud af at tage den slags rettelser til sig, men derimod starter en diskussion om hvad der er rigtigt og forkert, SÅ "smadres" tråden. (Indenfor grafik, er det somregel noget med at trådstarter laver logo i photoshop, og derfor ikke vektorformat, og så er der en masse der skriver at det SKAL laves i vektor (illustrator) og så ser jeg tit at trådstarter begynder at forsvare sig med at når det bare skal bruges på hjemmeside, så behøver det ikke at være i vektor - hvilket også er rigtigt - men det er bare dårlig service for kunden som ikke kender forskellen på bitmap og vektor, og kunden risikerer derfor at komme ud i problemer senere hen) Så hvis man har styr på hvad man laver, så er det da bare at oprette nogle dejlige tilbud! Det skal lige siges at den kommentar jeg skrev, med at jeg ikke vidste om det passede ind her, var på ingen måde ment som "DU MÅ IKKE" men mere som en hjælp, så du eventuelt kunne nå at rette det til et konkret tilbud, inden tråden blev slettet, fordi jeg fornemmede lidt at det VAR et tilbud. |
Det er helt rigtigt Men det jeg skriver er også at vi bare mangler at få et bevis på at det så er kvalitet de også får. Fordi som det står nu så får man/jeg indtrykket af at det bare er fordi i er de billigste. Så lad os da se nogle referencer eller bedømmelser! |
Hejsa Allesammen Jeg bestilte en omgang personale trøjer 30 stk polo + en omgang personale træningstøj og kan kun sige jeg er meget tilfreds med samarbejdet. Rudi har leveret hurtigt og til en fornuftig pris, han "overtalte" mig til at tage en lidt dyre trøje end jeg først havde bestemt mig for, men er rigtig glad for mit valg nu jeg har fået trøjerne. Jeg giver Rudi mine bedste anbefalinger og er min fortrukne trykker-dreng frem over;-) - Jan // www.funcenter.dk
|
Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk