Hej Hvad er bedst, hvis man gerne vil lave linkbytte, for at opnå bedre resultat på google, på bestemte ord? Jeg er klar over at selve linket til siden, er bedst at få til at pege direkte på en side der omhandler ordet. Ligeledes er jeg klar over at linkbytte, er bedst hvis det foregår i en model som a til b til c til a. Mit spørgsmål går på selve tekstudformningen. Jeg vil f.eks. gerne have bedre hits på ordene: fodbold, fodboldlandsholdet og fodboldlinks. Jeg laver en aftale med et andet site om linkbytte og jeg vil gerne have følgende tekst på det andet site: danishsoccer.dk:Links til dansk fodbold. Alt fra superligaen, fodboldlandsholdet, spillere, debatforaog shops til polls og quiz. Måske den største samling fodboldlinks overhovedet Hvad er så bedst af følgende muligheder?
1: hele teksten skrives og de valgte ord linkes til mit website danishsoccer.dk:Links til dansk fodbold. Alt fra superligaen, fodboldlandsholdet, spillere, debatforaog shops til polls og quiz. Måske den største samling fodboldlinks overhovedet 2: hele teksten linkes til mit website danishsoccer.dk:Links til dansk fodbold. Alt fra superligaen, fodboldlandsholdet, spillere, debatforaog shops til polls og quiz. Måske den største samling fodboldlinks overhovedet 3: uden tekst, kun de valgte ord linkes til mit website danishsoccer.dk: fodbold - fodboldlandsholdet - fodboldlinksVil metode 2, give dårligere resultat på de valgte ord, eller vil det betyde at alle ordene opnår bedre resultat på google? Jeg er klar over at de valgte ord, så ikke kan linkes til hver sin side på mit site! Giver metode 3 overhovedet noget? Glæder mig til at høre fra jer der ved noget om dette J
|
Ohøj :)
Alle tre metoder giver noget. Et link er et link - nogle virker bare bedre end andre, og den bedste metode er helt afgjort (efter mine tests) metode nummer 1, da der er tekst rundt om linket... Det giver linket lidt ekstra ;-)