Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor tager det iværksættere 3-7 år at få succes

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Mange iværksættere tror at de på nogle måneder, kan få en forretning til at give overskud og inden for 1-2 år blive en stor succes, men det er næsten altid en fejl.
Jeg snakkede med en iværksætter der ikke kunne forstå hvorfor det skulle tage så lang tid og derfor har jeg lavet en video der forklarer hvorfor succes tager tid.

Hvis du har gjort det hurtigere eller har egne oplevelser, så del dem endelig i denne debat-tråd.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48

Den video her er go.

Kommer godt rundt i hjørnerne af det iværksætteren bliver konfronteret med

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:51

ja - den bør ses af mange

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:10

Hej Martin

SUPER video, den rammer rigtigt godt. Vi står netop i situationen hvor vi er ved at oplære udvikler nummer tre, med henblik på fastansættelse, og med to danskere (min kollega og jeg) og tre fastansatte udenlandske udviklere der skal have løn hver måned er det med at holde tungen lige i munden.

En ting jeg vil tage med mig fra videoen er at sparre med nogen, da vi netop er i den fase hvor det kan være meget værdifuldt.

Vi har aldrig sparret med nogen overhovedet, og klaret alt selv, hvilket jeg godt kan se kan være en svaghed. Tak for godt indsparkYes

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:13

Super fed video. Nu er jeg overhovedet ikke særlig langt i processen, men der er en masse stof at tage til eftertanke. 

Derudover synes jeg også helt det kribler i mig for at komme videre og opnå mere. 

Tak for klippet!!

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:07

Hej Martin
Fin video og bestemt aktuelt emne.

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:42

Tusind tak for jeres ros, den er jeg glad for :-)
Jeg møder bare alt for ofte folk der tror at succes kommer efter måneder, men det er bare sjældent.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 13:25

Hej Martin,

Udmærket video, hvis jeg må være fræk så er det ikke en af dine bedste men det kan måske tilskrives at du har lavet rigtig meget godt og generelt har et højt niveau :-). Det var betryggende at høre at blot fasthold fokus og vær tålmodig. Lidt stressende at du så nævner at agera gav overskud år 1 og hurtigt fik 12 medarbejdere :-).

Jeg hørte et podcast med dig i bilen forleden. Et du havde lavet med PotterCut, det var virkelig godt og meget motiverende lærerigt (og underholdende).

Stor tilhænger herfra - ser frem til kommende videoer og fortsat inspiration..

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:27

Kort, godt og relevant :) 

Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:51

Hej Martin

God informativ video som mange kan gøre brug af. Kunne godt tænke mig at du lavede et indlæg

eller en video om "vækst" problemer for iværksættere. Hvad gør man når ens virksomhed pludselig

får success. Hvordan styrer man denne så man ikke lige pludselig får likviditetsproblemer. Hvordan

får man hjælp til at finde ud af hvilke nyansættelser man skal prioritere.

I min virksomhed har vi, i de 7 år vi har været igang, haft overskud på nær et år, men i jo mere vi

vokser jo mindre tjener vi, fordi vores lønudgifter er øget betragteligt, og det er svært - medmindre der

er tale om sælgere - at aflæse hvornår disse løninvesteringer kan/skal kunne aflæses på bundlinien.

Sygemeldinger har kostet vores lille virksomhed en del penge - det har advokatudgifter f.eks. til udarbejdelse

af agent/distributørkontrakter også. Er det så sjovt ? værd ? at vokse ?

Ovennævnte problemstillinger havde vi ikke lige taget højde for da vi startede.

Mange hilsener

Lisbeth Birger Christensen

BeChristensen Aps

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)