Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et færdigt mærke stoppet pga. et lignende er fundet. Hvad skal jeg gøre?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville heller ikke være bange hvis I ikke hedder det samme - så er risikoen i alle fald begrænset - Du gav indtryk af I hed det samme og havde et ret sammenfaldende logo. Så længe der ikke er tvivl om, at du ikke har stjålet den andens agern så er der ikke problemer når I ikke har navnesammenfald

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Svenstrup
Tilmeldt 26. Apr 13
Indlæg ialt: 89
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 11:10

Hej!

Jeg har slet ikke i sinde at prøve at stjæle deres logo. jeg har været helt færdig med mit logo før at jeg så det andet.
Deres nød virker mere realistisk og rund hvor imod min er hen imod den karakteristiske side. 

min har også streger inden i selve nødden, den er uden farver og er kun omridset. 

Deres nød er tegnet som en alm. nød med farver unden streger inden i den som man kan se.

Håber lidt jeg kan lave videre på dette projekt.

Mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:06

Selvom der ik skulle være noget forkert i, at I begge hedder det samme, så er det næppe noget, som har hverken din eller deres interesse...

For I kommer let til at overtræde markedsføringsloven eller andre love, fordi I er så nært beslægtet med alt. Desuden vil der opstå en masse forveksling af de to mærker, ik blot hos forbrugerne, men også hos forhandlere mm...

Så hvis jeg var dig, så ville jeg finde et andet navn, nu du intet har sat i produktion endnu... Det skulle være relativt let at finde noget unikt, som ligger op af Nut...

Fra Svenstrup
Tilmeldt 26. Apr 13
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 19:12

læs kommentaren over din som jeg har skrevet, tror du har misforstået..:-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:15

Mads!:

læs kommentaren over din som jeg har skrevet, tror du har misforstået..:-)

Hva skulle jeg have misforstået? Samme navn og logoer der ligner hinanden?

Fra Svenstrup
Tilmeldt 26. Apr 13
Fra  Vendelbo Media Skrevet kl. 00:54

navnet er ikke det samme.. loget ligner ikke hinanden på en prik :-) men der er forskelle :-)

mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02

Mads!:

navnet er ikke det samme.. loget ligner ikke hinanden på en prik :-) men der er forskelle :-)

Sorry fik læst det som om, at I havde et identisk navn og et logo der var skabt ud fra agernnødden... Men stadigvæk skal du passe på, da du let kan komme til at overtræde markedsføringsloven eller trademarks, hvis du vil lancerer noget, som ligner "Nut"s logo eller produkter...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)