Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kode på pdf?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Hva med at droppe koden også bare have lidt tiltro til jeres kunder? Fordi folk er begyndt at hade det der DRM specielt efter at Sony skjulte et rootkit på deres skiver! 

Hvad med at du læser første indlæg igen? :-) Alt hvad du skriver er irrelevant for mit indlæg. 

Jeg spørger ikke til hvad folk gerne vil have. (Eller hvad du gerne vil)

Men hjælp til et problem og da du hverken har noget positivt eller konstruktivt at skrive (indtil videre) så bedes du venligst holde dine meninger omkring kopi beskyttelse for dig selv :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:51

Et tip - så rent sikkerhedsmæssigt at låse PDF'en gør den ikke mere sikker af den grund - kender folk koden, så kan de altid unlock den, duplikere den, og sende den videre, så øger ikke sikkerheden for 'pirat kopiering' særlig meget.

Men der findes rigtig mange kode libs (som det jeg linkede til tidligere) der kan random lave en kode til PDF filer der er unik :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Skrevet kl. 16:08

Lucas - Hosting4Real:

Et tip - så rent sikkerhedsmæssigt at låse PDF'en gør den ikke mere sikker af den grund - kender folk koden, så kan de altid unlock den, duplikere den, og sende den videre, så øger ikke sikkerheden for 'pirat kopiering' særlig meget.

Men der findes rigtig mange kode libs (som det jeg linkede til tidligere) der kan random lave en kode til PDF filer der er unik :)

Jeg ved godt at man meget nemt kan låse en pdf op. 
Det er en faglig rapport som vi skal hoste for en kunde. Så det med at folk låser op bliver deres hovedpine.
Den du linkede til før. Kan den ikke kun lave en pdf med kode, og de alle er med samme kode eller hvordan?
Jeg kiggede hurtigt siden igennem, og kunne ikke lige læse mig frem til, om det var er en ny kode hver gang. Samt at pdf'en får "vandmærke" med købers navn.
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:42

Mark Nygaard:

Jeg ved godt at man meget nemt kan låse en pdf op. 
Det er en faglig rapport som vi skal hoste for en kunde. Så det med at folk låser op bliver deres hovedpine.
Den du linkede til før. Kan den ikke kun lave en pdf med kode, og de alle er med samme kode eller hvordan?
Jeg kiggede hurtigt siden igennem, og kunne ikke lige læse mig frem til, om det var er en ny kode hver gang. Samt at pdf'en får "vandmærke" med købers navn.

Det er et PHP library du tilgår, og så ved et klik på en knap kan du tilgå filen, og sætte en kode baseret ud fra en hashing metode, og så generere et password ud fra det Big Smile

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:19

Ønskede i, jeg kiggede på en webbaseret løsning til jer? :-)

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Skrevet kl. 08:28

Lucas - Hosting4Real:

Det er et PHP library du tilgår, og så ved et klik på en knap kan du tilgå filen, og sætte en kode baseret ud fra en hashing metode, og så generere et password ud fra det Big Smile

Beklager men en lille smule sort snak, for en der ikke helt er så meget inde i kodning ;-)
Det lyder som en del mere end, hvad jeg lige formår at finde rundt i. :-)
Men jeg prøver at give det videre til den programmør, vi har til at lave alt andet på vores system. :-)
Tak for dine svar. :-)
Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Skrevet kl. 08:30

Jonas:

Ønskede i, jeg kiggede på en webbaseret løsning til jer? :-)

Ellers tak Jonas Vi har allerede en programmør tilknyttet. :-)
Vi ledte efter en plug and play løsning. men det lyder til at vi skal have vores programmør til at lave det.
Men tak for din interesse. 
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:47

Ved dannelse af en pdf-fil kan man jo anvende en command prompt kommando, hvor man angiver de forskellige parametre. Jeg har ikke undersøgt det, men der er vel også en parameter til angivelse af kode. Jeg har ikke undersøgt det, men vil mene, at det er tilfældet. I givet fald kan man jo automatisk tekst-generere pdf-dokumenter med individuelle koder.

Håber at det giver mening.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)