Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kode på pdf?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Vi har en pdf som skal sælges fra vores hjemmeside.

Der skal være kode på. Så hver køber får sin egen kode. Og hver køber får sit navn i Pdf'en (I bunden af hver side som et vandmærke)

Det skal fungere ligesom de bøger Thomas Rosenstand og Martin Thorborg har lavet.

Er der nogle der har nogle erfaringer med sådan en pdf? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51

Hvilket program har i lavet det i?

Jeg kan godt finde ud af at lave det, når det er fra adobe Illustrator (men det er jo nok ikke det program i bruger)

Men mon ikke det er noget nær det samme?

- Når man gemmer som PDF kan man somregel se en masse kategorier, og så skal man gå ind under security, og derinde skulle det gerne være muligt at låse PDF'en

HUSK: Jeg antager kun at det er ca. det samme, jeg ved det ikke - Jeg tror også det ville hjælpe hvis i skrev hvilke programmer i bruger :-)

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Skrevet kl. 12:44

Vi arbejder i InDesign. Vi har hele pakken fra Adobe. 

Vi kan jo også godt gemme hver enkelt, med en ny kode. men det vil tage for lang tid. 

Det vi leder efter er en løsning, hvor man kan købe pdf'en og få et download link med det samme. Hvor der er en ny kode og kundens navn i pdf'en.

Så vi ikke behøver at bruge mande timer på at have en grafiker til at lave en ny fil til hver kunde.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 12:49

Ved brug af fpdi har i muligheden for at ihvertfald at sætte kode på en PDF :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Skrevet kl. 12:52

Er det ikke kun kode på en Pdf??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:52

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:13

Hvis det ville vække jeres interesse kan jeg måske godt lave et lille program til jer, hvor dette kan lade sig gøre - lover ikke noget, men kan prøve. Du er velkommen til at kontakte mig :-)

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:31

Så hvis PDF'en leakes og jeg får fat i koden som er ens for alle, har jeg adgang til PDF'en uden at have købt det fra dit site?

Jeg ville hellere have lavet det web based, så det kan tilgås "hvor som helst, når som helst" og så med noget kode sikkerhed den vej, evt gennem sin kunde profil

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Skrevet kl. 13:45

Azddin:

Så hvis PDF'en leakes og jeg får fat i koden som er ens for alle, har jeg adgang til PDF'en uden at have købt det fra dit site?

Det lige det vi ikke ønsker. Koden skal være forskellig for hver pdf.

Så hver kunden får en kode til den pdf de har købt.

Azddin:

Jeg ville hellere have lavet det web based, så det kan tilgås "hvor som helst, når som helst" og så med noget kode sikkerhed den vej, evt gennem sin kunde profil

Det skulle gerne være så man kan tilgå den, hvor som helst. Også når man ikke har tilgængelighed for nettet

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 13:58

Hva med at droppe koden også bare have lidt tiltro til jeres kunder? Fordi folk er begyndt at hade det der DRM specielt efter at Sony skjulte et rootkit på deres skiver! 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)