Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords Vs. Facebook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  arbejdsindex.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan fortælle mig om Facebook ikke er en bedre platform når man vil målrette sin annoncering ?

Eller er Adwords stadig det bedste.

Er der nogle der har erfaringer med begge dele ??

Hilsen.

www.arbejdsindex.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 10:29

Jeg har rodet med begge dele, og jeg må sige at AdWords vandt i mit tilfælde.

Du kan foretage ganske målrettet annoncering via Facebook, men jeg mener stadig at AdWords har fordelen ved at de potentielle kunder søger eksakt på de ydelser du har, og dermed er mere købsorienterede end den typiske Facebook-bruger, der blot tjekker hvad venner har foretaget sig det seneste døgn.

Venligst

Brian Phillip

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 10:50

Jeg har også bedst erfaring med adwords. 

Vil dog anbefale at køre begge steder, da pengene absolut kan godt brugt på Facebook også, pga de stærke segmenteringsværktøjer.

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:58

Som Brian siger så er det typisk ret forskellige stadier dem der klikker er i. 

Derudover har dit budskab og din målgruppe også meget at sige. Hvis du fx har et gratis tilbud til Amino brugere kunne du jo med fordel kun vise annoncer til dem der har klikket like til "amino" på facebook. Et sådan tilbud vil sandsynligvis gøre det meget bedre end en bred kampagne for "udendørs spa i træ" sendt ud til alle Danskere på Facebook. Så det er meget svært at sige hvad der performer bedst. Det skal testes.

En kombination af de 2 er ikke dumt, da du også kan køre retargeting, dvs vise annoncer på Facebook til dem der har besøgt dit website, fx via en Adwords kampagne, så får du lidt synergi effekt i det.

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  arbejdsindex.dk Skrevet kl. 09:52

Kan jeg målrettet lave et tilbud til alle der har klikket LIKE til amino på facebook ??

Altså blive vist til alle dem

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:55

Ja det kan du, og derudover kan du indsnævre dem yderligere, hvis du fx kun vil ramme mænd i en hvis alder eller lignende :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)