Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille affiliate side med indtjening til salg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille affiliate site til salg. Det drejer sig om en række statiske sider, der er opsat for at teste branchen af. Indtjeningen i 2012 var på ca. 1500,00 ex moms (38 salg). De seneste 3 måneder af 2013 har den været på ca. 1150 ex moms (10 salg). Domænet er fra 2011. Der er ingen analytics data, men jeg formoder at salgene er kommet fra en række long tail produktsøgninger. Det har været 226 annonceklik de seneste 3 måneder, så der har alligevel været en indtjening pr. klik på DKK 5,00.

Der er ikke lavet noget direkte linkbuilding til siden. Det drejede sig dengang om, blot at få aktiveret domænet, med lidt indhold. Som jeg ser det, er det er rigtig godt springbræt til at bygge videre på. Der er intet i vejen for at fjerne mine statiske side, og føre indholdet over på en wordpress blog.

Hvis du har en seriøs interesse, så smid mig en mail: info@ioosinternet.dk 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:14
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:40

Hej Casper

Jeg tænkte på hvad du havde tænkt dig af pris for siden?

Send evt. en mail på rene.niel (a) gmail.com

Hilsen René

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:59

rene2690:

Hej Casper

Jeg tænkte på hvad du havde tænkt dig af pris for siden?

Send evt. en mail på rene.niel (a) gmail.com

Hilsen René

Så meget som muligt :o). Det kommer helt an på interessen og markedet. Jeg er naturligvis klar over de beskedne ormsætningstal, omvendt så er det som nævnt et godt fundament at bygge videre på. Status er, et bud på DKK 1.900 via mail. 

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:34

Hej Casper,

Siden er ikke noget at råbe hurra for. Langt fra endda. Men er du gal hvor trækker din tilgang til salget op! Godt gået. Men hey, er det ikke bedst at du lige bruger en halv dag på at smide en WP op på den, retter lidt på det, også bare lader den passe sig selv egentlig? Dvs. som en lille passiv indtægtskilde?

- Thomas L.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:34

Thomas L:
Siden er ikke noget at råbe hurra for. Langt fra endda. Men er du gal hvor trækker din tilgang til salget op! Godt gået. Men hey, er det ikke bedst at du lige bruger en halv dag på at smide en WP op på den, retter lidt på det, også bare lader den passe sig selv egentlig? Dvs. som en lille passiv indtægtskilde?

Ja, det er vidst det man kalder et håndværker tilbud :-). Så ja, jeg forsøger at være så ærlig og objektiv omkring siden, en sælger nu engang kan være.

Jeg har rigtig mange "projekter" som dette, hvor jeg blot har tilføjet lidt tekst på en simpel webplatform, for at se om der var et potentiale. Det ser der ud til at være i dette tilfælde. Men hvis indtjeningen skal maksimeres, så skal der arbejdes med siden, seo, tekster, design og indhold. Den tid og den energi der kræves, vil for mit vedkommende, være givet bedre ud i række andre projekter.

Hvis jeg ikke får gennemført et salg, så lader jeg blot siden "slumre" videre. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)