Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - spørgeskema på engelsk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en blog omkring betting - hvor jeg dagligt skriver noget tips.. Jeg kunne godt tænke mig at have noget affiliate derinde. Hvor jeg laver et tip, men for at de kan se det, skal de lige gå igennem nogen spørgsmål - hvordan kan jeg programmere dét? Og derudover, da det en int. hjemmeside, og har besøgende overalt i verdenen, skal det jo være spørgsmål på engelsk, hvor kan jeg finde det? har kigget lidt på partner-ads og tradedoubler, men intet fundet.. 
Håber i kan hjælpe mig. 

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:33

Hej ViccoPicks.

Så vidt jeg kan se, vil det være nemmest for dig at have CPA på din side. Her skal de besøgende udfylde et spørgeskema i din content locker, for at se indholdet på siden. 

Eksempler på CPA networks:

-Adworkmedia.com

-CPALead.com

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 19:10

ViccoPicks:

Hej

Jeg har en blog omkring betting - hvor jeg dagligt skriver noget tips.. Jeg kunne godt tænke mig at have noget affiliate derinde. Hvor jeg laver et tip, men for at de kan se det, skal de lige gå igennem nogen spørgsmål - hvordan kan jeg programmere dét? Og derudover, da det en int. hjemmeside, og har besøgende overalt i verdenen, skal det jo være spørgsmål på engelsk, hvor kan jeg finde det? har kigget lidt på partner-ads og tradedoubler, men intet fundet.. 
Håber i kan hjælpe mig. 

Problemet med CPA i form af content unlocker, er vel, at bouncerate er sindssyg høj, fordi folk simpelthen ikke gider at udfylde irrelevante spørgsmål, for at få daglige tips, som de kan få et hvert andet sted. 

Du har en blog omkring betting - går ud fra at det er sportsbetting?

I så fald ligger det lige til højrebenet, at du videresender dit publikum igennem et affiliate link til en bettingside. (Liste over betting sider med dansk licens http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1976604)

F.eks. bringer du dine daglige tips omkring fodboldkampe, her skal 2 hold møde hinanden, og du har selvfølgelig offentliggjort en fin analyse - derefter viser du hvilke odds man kan få, hos de forskellige bookmakere, og sender dem videre igennem linket. 

Diskret og effektivt - så får du heller ikke et dårligt ry, fordi man skal besvare et spørgeskema på 5000 sider hver gang man skal se dine tips. :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)