Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stille krav til købere ellers ekstragebyrer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er 17 år og er igang med at få min tilladelse til at starte virksomheden fra statsforvaltningen.

Når jeg har fået mit cvr-nummer og registreret mine indtjeninger til SKAT vil jeg gerne vide hvilken måde jeg bedst mulig kunne indgå nogle krav/aftaler med mind kunder.

Jeg producere musikvideoer og mange af mine kunder er jævnaldrende og har det med nogle gange ikke at kunne holde de aftaler.

Jeg har normalt en startpris for den anslået tid det vil tage mig at lave videoen, men selvfølgelig hvis jeg bruger 2-3 ekstra timer på en aftale der ikke bliver overholdt hvordan sikre jeg så bedst muligt at min kunde betaler det ekstra for min spildte tid?

Og hvordan sikre man sig at det bliver betalt efter?

Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 16:42

Undskyld de mange fejl i mit indlæg, sidder i et tog og aner ikke hvordan jeg redigere indlægget :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander

Du sikrer dig bedst ved at kræve forudbetaling og få udarbejdet en standard kontrakt, som indeholder de aftaler, der skal indgås.

På den måde er både du og kunden bedst sikret.

Du kan dog stadig komme ud for kunder,  der kræver tilbagebetaling, hvis de ikke er tilfredse med dit arbejde.

God vind.

Hans

Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 17:29

Ja, forudbetaling vil jeg i hvert fald benytte mig af, og gør allerede i høj grad også.

Men nu tænker jeg hvis der kommer nogle udgifter undervejs, som ikke bliver betalt.

Er der nogen måder jeg kan sikre mig at de bliver betalt? 

Normalt vil kreditorer normalt sætte de dårlige betalere i RKI, måske noget lignende bare knap så alvorligt for mindre erhvervsdrivende, hvis du forstår hvad jeg mener?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)