Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagination med Ajax uden url

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har på dette site http://www.madplanuge.dk lavet pagination i opskrift delen med Ajax uden URL'en omskrives.

Er det skidt ift. SEO? Søgemaskinerne vil jo altid kun se side 1 af mine opskrifter!

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er skidt SEO-mæssigt.

Hvis du gerne vil beholde din opbygning med AJAX, kan du bruge #-tags i URL, for at "snyde" Google og andre.

Det har også den anden fordel, at du derved får deep links.

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Skrevet kl. 16:07

Det tænkte jeg nok. Jeg skal lige overveje om jeg så ikke vil benytte #tags. Det vil vidst kræve for meget i denne omgang at skulle skrive mit AJAX om.

Tak for svaret :)

Tilmeldt 28. Mar 13
Fra  FashiModo Skrevet kl. 16:31

Du skal prøve at kigge på følgende artikel fra Google. Det har jeg brugt til at få paging på FashiModo. 

Baselt set skal du f.eks. lave et link ala www.mitdomæne.dk#!page=1. Google vil herefter prøve at tilgå det via www.mitdomæne.dk?_escaped_fragment_=key=value. Du skal så serverside hente indholdet ud og præsentere det.

Hiv fat på mig på philip [snabel-a] fashimodo.dk, hvis du har brug for mere hjælp.

Stylebark - No bull****, bare tilbud!

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Skrevet kl. 00:01

Hej Philip

Tusinde tak for svaret. interessant artikel du har fundet dig der. Den tror jeg at jeg vil prøve at tage udgangspunkt i.

Så kan man godt have en god SEO side med AJAX pagination. Jeg er altid så bange for om nu jeg skyder mig selv i foden når jeg laver noget AJAX content.

Det kan godt være jeg vender tilbage til dig hvis det driller mig når jeg sidder med det.

Tilmeldt 28. Mar 13
Fra  FashiModo Skrevet kl. 19:50

Jesper folk tænker ofte meget seo, og glemmer nogle gange den gode oplevelse. Hvis du giver en meget bedre oplevelse på dit site end f.eks. konkurrenterne, så vil det også give trafik, det vil bare være af en anden kanal.

Stylebark - No bull****, bare tilbud!

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Skrevet kl. 00:37

Hej igen philip.

Det har du selvfølgelig ret i. Det er også værd at have med i overvejelserne. Brugeroplevelsen er jo også væsentlig!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)